آلگری: رونالدو یک بار دیگر ثابت کرد بازیکنی متفاوت است

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی تیم فوتبال یوونتوس ضمن تمجید از کریستیانو رونالدو گفت شاگردانش نتوانستند آژاکس را آنطور که باید به دردسر بیندازند.

آلگری: رونالدو یک بار دیگر ثابت کرد بازیکنی متفاوت است

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، ماسیمیلیانو آلگری که مردانش در بازی شب گذشته (چهارشنبه) مقابل آژاکس در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در آمستردام به تساوی یک بر یک دست یافتند، در تمجید از دانیله روگانی که در این بازی به جای جورجو کیه لینی مصدوم در خط دفاعی یوونتوس ایفای نقش کرد، پس از این بازی به شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت ایتالیا گفت: روگانی با اعتماد به نفس خوبی بازی کرد و به اعتقاد من یکی از بهترین مدافعان حال حاضر ایتالیا است. او در فاز دفاعی فوق العاده است و تنها باید کمی روی بازیسازی از عقب زمین کار کند.

وی اضافه نمود: آژاکس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان حضور دارد، آنها به خوبی از فضاهای آزاد استفاده می نماید و با حداکثر نیرو حمله می نمایند، از این رو حریف خطرناکی به شمار می روند. آنها ما را سخت تحت فشار قرار دادند و فضاهای لازم برای بازیسازی را خلق کردند، اما ما نتوانستیم آنطور که باید در خط حمله به آژاکس فشار بیاوریم.

سرمربی ایتالیایی بانوی پیر توضیح داد: به نظرم ما بعد از دریافت گل آشفته نشدیم، اما ما در همان آغاز نیمه دوم دروازه مان باز شد و این باعث افزایش اعتماد به نفس بازیکنان آژاکس شد، این در حالی بود که ما کمی شوکه شده بودیم. در ادامه سعی کردیم با استفاده از بازیکنان تکنیکی تر از زیر فشار آژاکس رهایی پیدا کنیم.

آلگری همچنین در تمجید از فوق ستاره پرتغالی تیمش که با ریکاوری به موقع خود را به این بازی رساند و در دقیقه 45 روی ارسال کانسلو با ضربه سر دروازه آژاکس را گشود، گفت: رونالدو یک بار دیگر ثابت کرد که بازیکنی متفاوت است. زمان بندی و حرکت او در زمین متفاوت با هر بازیکن دیگری است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "آلگری: رونالدو یک بار دیگر ثابت کرد بازیکنی متفاوت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلگری: رونالدو یک بار دیگر ثابت کرد بازیکنی متفاوت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید