استیلی: انتظار داریم فوتبال هم مورد حمایت کمیته ملی المپیک قرار بگیرد، نباید فدراسیون در تأمین هزینه های ما تنها بماند

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، حمید استیلی، مدیر تیم فوتبال امید کشورمان انتظار دارد که فوتبال هم مانند سایر رشته های المپیکی مورد حمایت کمیته ملی المپیک قرار بگیرد.

استیلی: انتظار داریم فوتبال هم مورد حمایت کمیته ملی المپیک قرار بگیرد، نباید فدراسیون در تأمین هزینه های ما تنها بماند

به گزارش وبلاگ بلاگ پو و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حمید استیلی، مدیر تیم فوتبال امید ایران با اشاره به نشست های مشترکی که پیش از این با کمیته ملی المپیک داشته است، گفت: بدون تردید فوتبال در جهت صعود به المپیک هیچ تفاوتی با سایر رشته ها ندارد و باید مورد حمایت همه جانبه قرار بگیرد.

وی در ادامه اضافه کرد: فدراسیون فوتبال به وظیفه و دین خود در قبال تیم های ملی مختلف عمل نموده است و با وجود تمام مسائل اقتصادی و محدودیت ها، می بینیم تیم های رده های سنی مختلف مدام در تورنمنت های برون مرزی و مسابقات بین المللی شرکت می نمایند. برنامه های تیم امید هم در حال پیگیری است. با این وجود موضوع تیم المپیک با سایر تیم های ملی تفاوت دارد و کمیته ملی المپیک هم در این زمینه باید نقش آفرین باشد. نباید این طور باشد که فدراسیون فوتبال در تأمین هزینه ها و نیازهای تیم المپیک تنها بماند. به هر صورت این تیم قرار است برای ورزش کشور افتخارآفرین باشد و برای کسب یک سهمیه تاریخی کوشش کند.

مدیر تیم فوتبال امید با اشاره به ارائه برنامه آماده سازی این تیم گفت: برنامه ما آماده شده است و طی هفته آینده رسماً تحویل مسئولان محترم کمیته ملی المپیک می گردد. پیش از این هم بارها نشست های مشترکی با آقای صالحی امیری و همکاران شان در این زمینه داشته ایم که بر ضرورت حمایت از این تیم تأکید شد. سال جاری رشته های مختلف ورزشی وارد رقابت های انتخابی المپیک می شوند و کمیته ملی المپیک به همراه وزارت ورزش از تمامی فدراسیون ها در این جهت حمایت خواهد نمود تا بیشترین سهمیه برای کشور کسب گردد.

استیلی خاطر نشان کرد: فوتبال هم هیچ تفاوتی با سایر رشته ها ندارد و باید در جهت کسب سهمیه مورد حمایت قرار بگیرد. البته با حمایت فدراسیون فوتبال برنامه های ما متوقف نشده و همچنان تدارک لازم را در نظر داریم، اما در این جهت باید حمایت وزارت ورزش و کمیته المپیک هم در تیم امید احساس گردد که قطعاً از هر نظر موجب بالا رفتن روحیه تیم و بهبود شرایط خواهد شد. به نظر من در این زمینه نباید هیچ تفاوتی وجود داشته باشد و انتظار ما این است که فوتبال هم مورد حمایت جدی قرار بگیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "استیلی: انتظار داریم فوتبال هم مورد حمایت کمیته ملی المپیک قرار بگیرد، نباید فدراسیون در تأمین هزینه های ما تنها بماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استیلی: انتظار داریم فوتبال هم مورد حمایت کمیته ملی المپیک قرار بگیرد، نباید فدراسیون در تأمین هزینه های ما تنها بماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید