اقدام عجیب رونالد کومان در کنفرانس خبری پیش از بازی با کادیس

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، سرمربی هلندی تیم فوتبال بارسلونا که این روز ها تحت نقدها فراوان واقع شده است، در کنفرانس خبری پیش از بازی با کادیس دست به اقدام عجیبی زد.

اقدام عجیب رونالد کومان در کنفرانس خبری پیش از بازی با کادیس

به گزارش خبرنگار ، رونالد کومان سرمربی تیم فوتبال بارسلونا که طی هفته های اخیر به علت کسب نتایج ضعیف به شدت تحت فشار و انتقاد قرار گرفته است، در کنفرانس خبری پیش از بازی فردا (پنجشنبه) مقابل کادیس از پاسخ به سئوالات وبلاگ بلاگ پو طفره رفت و فقط به قرائت بیانیه ای درباره شرایط اخیر تیمش اکتفا کرد.

پیش از این، آبی اناری ها در خانه خود مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان 3- صفر شکست خوردند و در بازی با گرانادا در لالیگا هم در آخرین دقایق گل تساوی را زدند و از شکست نجات پیدا کردند.

کومان که حتی خبر هایی درباره اخراجش به گوش می رسد در این بیانیه گفت: تیم در حال سازماندهی مجدد با من است. شرایط اقتصادی باشگاه نشان می دهد که ما باید بدون سرمایه گذاری زیاد تیم را تقویت کنیم. فوتبال زمان می برد، بازیکنان جوان می توانند در چند سال آینده ستاره شوند و این بسیار خوب است که بازیکنان جوان ما همان فرصت هایی را دارند که بازیکنان سابق ما ژاوی و اینیستا داشتند. باید شکیبا باشید. نمی توانید در لیگ قهرمانان انتظار معجزه داشته باشید و شکست مقابل بایرن را باید از این زاویه دید. این اولین بار نیست که این اتفاق برای بارسا می افتد. ما هم در گفتار و هم در رفتار به حمایت احتیاج داریم.

کومان پس از خواندن این بیانیه جلسه را ترک کرد و حاضر نشد به سئوالات وبلاگ بلاگ پو پاسخ دهد.

بارسلونا در حال حاضر با 4 بازی در رتبه هشتم لالیگا واقع شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اقدام عجیب رونالد کومان در کنفرانس خبری پیش از بازی با کادیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدام عجیب رونالد کومان در کنفرانس خبری پیش از بازی با کادیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید