بازگشت بیش از 150 تفنگدار دریایی آمریکا از افغانستان

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، رسانه های محلی آمریکا گزارش دادند که 150 تفنگدار دریایی این کشور پس از گذراندن دوره 7 ماهه در افغانستان به آمریکا بازگشتند.

بازگشت بیش از 150 تفنگدار دریایی آمریکا از افغانستان

به گزارش دفتر منطقه ای وبلاگ بلاگ پو به نقل از انی بی سی کنتیکت، بیش از 150 نفر از تفنگداران دریایی دسته فاکس گردان دوم ارتش آمریکا پس از گذراندن دوره 7 ماهه در افغانستان به آمریکا بازگشتند.

این گزارش مشخص نکرده که این نظامیان هنگام اعزام در افغانستان در کدام منطقه این کشور حضور داشتند و بنظر می رسد که این نیروها در قالب نیروهای چرخشی به آمریکا بازگشته اند.

دونالد ترامپ که چند ماه پیش از توقف مذاکرات با طالبان خبر داده بود با نزدیک شدن دور بعدی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در تجمعات انتخاباتی بر بازگرداندن نیروها از افغانستان و پایان دادن به جنگ در این کشور تاکید می کند.

چندی پیش نیز ژنرال اسکات میلر فرمانده نیروهای آمریکایی و ناتو در افغانستان از کاهش 2 هزار نیروی آمریکایی در این کشور خبر داد اما رئیس جمهور افغانستان تاکید دارد که این کاهش ارتباطی به روند صلح ندارد و آمریکا تصمیمی برای خروج نیروهایش از افغانستان نگرفته است.

این در حالی است که طالبان از آمادگی خود برای جنگ و صلح خبر داده و می گوید این به آمریکا بستگی دارد که آیا با خروج همه نیروهایش می خواهد مسئله افغانستان را از طریق صلح آمیز حل نماید و اینکه هنوز بر استفاده از گزینه نظامی تاکید دارد.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بازگشت بیش از 150 تفنگدار دریایی آمریکا از افغانستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت بیش از 150 تفنگدار دریایی آمریکا از افغانستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید