بخش داستانی بازی کارتی ویچر جداگانه عرضه می گردد

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، مدت هاست که منتظر عرضه بخش داستانی بازی کارتی Gwent هستیم. با این حال، شرکت بازی سازی CD Projekt می داند که بازی کارتی آن ها فعلا حال و روز خوبی ندارد و بهتر است که به جای افزودن بخش داستانی به آن، پیش از هر چیز بازی را درست کند. بدون شک تغییراتی که قرار است به بازی Gwent بیایند روی توسعه بخش داستانی آن هم تاثیر گذاشته؛ طوری که چند روز پیش در قالب خبری شنیدیم که بخش داستانی بازی Gwent به جای اینکه یک آپدیت برای بازی باشد، به صورت جداگانه عرضه خواهد شد.

بخش داستانی بازی کارتی ویچر جداگانه عرضه می گردد بازی Thronebreaker: The Witcher Tales برای عرضه روی پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر برنامه ریزی گردیده است.

بخش داستانی بازی کارتی Gwent طبق خبری که سازندگان مجموعه بازی های ویچر منتشر نموده اند، آن قدر بزرگ گردیده است که می خواهند به صورت جداگانه عرضه اش نمایند. بخش داستانی بازی کارتی ویچر Thronebreaker نام دارد و قرار است که یک نقش آفرینی کارتی باشد و تمام کردن آن حداقل 30 ساعت طول بکشد.

در ابتدا قرار بود که Thronebreaker در سرانجام سال گذشته میلادی به بازی Gwent اضافه گردد، ولی شرکت CD Projekt عرضه آن را یک سال به عقب انداخت. چند وقت پیش شنیدیم که این بخش داستانی بسیاری طولانی و بزرگ گردیده و به همین دلیل، به این زودی ها عرضه نخواهد شد.

این نقش آفرینی کارتی از این پس با اسم Thronebreaker: The Witcher Tales شناخته می گردد و مثل یک بازی ویچر، پر از تصمیم و انتخاب است؛ با این تفاوت که جریان قصه بازی با برد و باخت در بازی های کارتی تغییر می نماید.

استودیوی CD Projket هم چنین مشغول کار روی یک آپدیت بزرگ برای بازی Gwent است. این آپدیت قرار است چه از نظر ظاهری و چه از نظر سیستم ها و مکانیک ها بازی را تغییر دهد.

تاریخ عرضه آپدیت بزرگ Gwent و بازی Thronebreaker معین نیست، ولی شرکت CD Projekt گفته که آن ها همزمان با یکدیگر تا سرانجام امسال میلادی عرضه خواهند شد.

بازی Thronebreaker: The Witcher Tales برای عرضه روی پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر برنامه ریزی گردیده است.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ

به "بخش داستانی بازی کارتی ویچر جداگانه عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بخش داستانی بازی کارتی ویچر جداگانه عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید