برانکو: برد بسیار مهمی مقابل سپیدرود به دست آوردیم

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، سرمربی پرسپولیس می گوید تیمش برد بسیار مهمی مقابل سپیدرود به دست آورده است.

برانکو: برد بسیار مهمی مقابل سپیدرود به دست آوردیم

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، برانکو ایوانکوویچ بعد از تمرین امروز پرسپولیس در جمع وبلاگ بلاگ پو اظهار کرد: از برد مقابل سپیدرود خیلی خوشحال هستم. برد بسیار مهمی بود. همیشه این قبیل بازی ها بعد از حضور در لیگ قهرمانان آسیا می تواند بحران ساز گردد. همه تیم های اروپایی هم بعد از بازی های حساس مشکل دارند. به بازیکنانم افتخار می کنم. آن ها خیلی کوشش کردند و زحمت کشیدند و جواب زحمت خود را در دقیقه اخر گرفتند. از همه مهم تر این بود که بعد از بازی سنگین با الدحیل تسلط و برتری خود را در بازی سنگین نشان دادند. بازیکنانم به خودشان اعتقاد داشتند. جا داشت به آن ها تبریک بگویم.

او درباره گلزنی آدام همتی در بازی با سپیدرود رشت که نقدها زیادی به او وجود داشت، گفت: به همین خاطر خیلی خوشحال هستم. او به بهترین وجه به صحبت مخالفانش عمل کرد. باید بدانیم که پرسپولیس قهرمان کشور است. ساده نیست که در ترکیب پرسپولیس بازی کرد. کوشش آدام همتی نتیجه داد. به او تبریک می گویم.

سرمربی پرسپولیس درباره وضعیت استقلال و ناکامی این تیم در کسب پیروزی گفت: برنده داربی از پیش معین نیست. مهم نیست کدام تیم در کجای جدول است. وقتی من به ایران آمدم پرسپولیس برای بقا و استقلال برای قهرمانی می جنگید اما ما با گل علیپور پیروز شدیم. هیچ تفاوتی بین دو تیم نیست چرا که داربی یک بازی ویژه است که بازیکنان نتیجه را معین می نمایند.

برانکو با بیان اینکه تیمش دو بازی مهم در روزهای آینده دارد، گفت: شاید این دو بازی در ده سال اخیر مهم ترین بازی های تیمش باشد. الان مهم ترین بازی داربی است.

او اظهار کرد: قبل از بازی با الدحیل تمرین با توپ های آسیایی را آغاز کردیم و تمرین امروز ما با این توپ ارتباطی به بازی با السد ندارد. از مدت ها قبل تمرین کردن با این توپ را آغاز کردیم.

وقتی بحث داربی می گردد همه بازیکنان انگیزه دارند. هیچج بازیکنی گلایه ندارد و خستگی هیچ توجیهی ندارد. حتی ربیع خواه هم تمرین می نماید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "برانکو: برد بسیار مهمی مقابل سپیدرود به دست آوردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برانکو: برد بسیار مهمی مقابل سپیدرود به دست آوردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید