برنامه 3ساله به کمیته فوتسال ارائه دادم، تمایل فدراسیون به همکاری

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، محمد ناظم الشریعه سرمربی شیرازی تیم ملی فوتسال ایران در تبادل نظر با خبرنگاران، در مورد اردوی آماده سازی ایتالیا گفت: روز چهارشنبه 17 آذر، مرحله دوم اردوی تیم ملی با حضور 20 بازیکن شروع می گردد و این اردو تا بیستم آذر ادامه دارد که از این تعداد، 16 بازیکن انتخاب می شوند و در نهایت با 14 بازیکن راهی ایتالیا خواهیم شد.

برنامه 3ساله به کمیته فوتسال ارائه دادم، تمایل فدراسیون به همکاری

سرمربی تیم ملی فوتسال اضافه کرد: همان گونه که می دانید تیم ملی ایتالیا از برترین تیم های دنیا است که خود را برای مسابقات جام ملت های اروپا آماده می نماید و ما در اردوی ایتالیا دو بازی محبت آمیز برگزار می کنیم تا بازیکنان جوان ما آب دیده شوند و با تجربه و آمادگی بهتری راهی مسابقات مقدماتی جام ملت ها شویم.

ناظم الشریعه در مورد مسابقات بعدی تیم ملی بیان نمود: رقابت های پیش روی ما مسابقات مقدماتی جام ملت های فوتسال آسیا است که فروردین سال آینده برگزار می گردد و سپس باید خود را آماده مسابقات جام ملت ها کنیم که شهریور 1401 برگزار خواهد شد.

سرمربی شیرازی تیم ملی فوتسال در مورد شرایط کادر فنی برای ادامه همکاری با فدراسیون فوتبال اظهار کرد: بعضی ها در پی جوسازی برای تیم ملی هستند اما بنده تا خاتمه سال با تیم قرارداد دارم و برنامه سه ساله خود را نیز به کمیته فوتسال ارائه نموده ام ضمن آنکه فدراسیون نیز علاقمند به ادامه همکاری است اما همه چیز پس از اردوی ایتالیا معین می گردد.

پوست اندازی در تیم ملی

محمد ناظم الشریعه در مورد برنامه سه ساله خود برای تیم ملی بیان داشت: در برنامه تازه ما، در تیم ملی پوست اندازی می گردد و بازیکنان تازهی به تیم ملی دعوت خواهند شد و طبق برنامه باید چند بازی محبت آمیز خوب با تیم های مطرح دنیا انجام دهیم تا مقدار تجربه و آمادگی بازیکنان افزایش یابد.

وی در خاتمه اضافه کرد: یکی از علل اصلی عدم راهیابی تیم ملی به جمع چهارتیم برتر جام دنیای، همین نبود بازی های تدارکاتی مناسب بود درحالیکه پیش از شروع جام دنیای و از سال 2019 هیچ کاری برای یاری به تیم ملی فوتسال انجام نشد و بدون مسابقه تدارکاتی راهی جام دنیای شدیم و با این حال به صورت میلیمتری از دور مسابقات کنار رفتیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "برنامه 3ساله به کمیته فوتسال ارائه دادم، تمایل فدراسیون به همکاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه 3ساله به کمیته فوتسال ارائه دادم، تمایل فدراسیون به همکاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید