تاج: جلسه ویلموتس با مربیان پایه ادامه دار خواهد بود

به گزارش وبلاگ بلاگ پو و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، نشست هم اندیشی کادرفنی تیم های ملی فوتبال با هدف تعامل و ایجاد وحدت رویه در برنامه های کلیه تیم های ملی فوتبال امروز از ساعت 11:15 با حضور مهدی تاج، محمود شیعی، ابراهیم شکوری، محمدرضا ساکت، مارک ویلموتس، اکبر محمدی، مرتضی محصص، اعضای کادرفنی و مدیریتی تیم های ملی فوتبال پایه در هتل آموزشگاه ملی فوتبال برگزار گردید.

تاج: جلسه ویلموتس با مربیان پایه ادامه دار خواهد بود

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در این نشست گفت: از نظرم برگزاری این جلسه برای نخستین بار کاری بسیار ارزشمند است. از ویلموتس و دستیارانش تشکر و قدردانی دارم و از سرمربیان حاضر در نشست هم ممنون هستم. همینطور از کمیته فنی و اعضای هیات رییسه که در اینجا حضور دارند.

تاج تاکید نمود: جلسه امروز بابت ایجاد ارتباط سازمانی بین تیم های ملی است و باعث می گردد تا رویه و فلسفه تیم بزرگسالان در سایر تیم ها هم ایجاد گردد. از ابتدای عقد قرارداد با ویلموتس این موضوع را با وی در میان گذاشتم. این، کار بسیار درستی است و این جلسه با شکل های مختلف ادامه خواهد داشت و در فواصل زمانی مختلف و با توجه به مسابقات پیش روی تیم ها پیگیری خواهد شد.

وی یادآور شد: کمپ تیم های ملی را یک توسعه حداقلی تا خاتمه سال خواهیم داشت. وضع اقتصادی فدراسیون از نظر تعادل بد نیست اما مباحثی جهت انتقال پول هایمان وجود دارد که برطرف خواهد شد. از نظرم به طور کلی حال فوتبال خوب است و مواردی که سازمان تیم های ملی درنظر داشته باشد مورد اجرا قرار خواهد گرفت.

رئیس فدراسیون در خاتمه خاطر نشان کرد: از ویلموتس تشکر می کنم و امیدوارم روز دوشنبه هم فوتبال خوبی بین دو تیم بزرگسالان و امیدها را ببینیم که این هم اتفاق بسیار خوبی است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تاج: جلسه ویلموتس با مربیان پایه ادامه دار خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاج: جلسه ویلموتس با مربیان پایه ادامه دار خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید