تغییر زمان برگزاری آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی وزارت بهداشت ، 8 حوزه امتحانی از لیست محل ارزیابی حذف شدند

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، طبق اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی، شیوه و زمان بندی برگزاری آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی D.Ph سال 99 تغییر کرد.

تغییر زمان برگزاری آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی وزارت بهداشت ، 8 حوزه امتحانی از لیست محل ارزیابی حذف شدند

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ بلاگ پو، با عنایت به مصوبه یازدهمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آزمون مرحله اول دکتری تخصصی و پژوهشی D.Ph همانند ادوار گذشته به صورت کتبی (دفترچه و پاسخنامه کاغذی) برگزار خواهد شد؛ لذا نوبت بندی برگزاری آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طبق جدول زیر تغییر می کند.

ساعت شروع فرایند آزمون های صبح از ساعت 8 صبح و آزمون های عصر از ساعت 14 بعدازظهر خواهد بود. لازم است داوطلبان به دقت جدول زیر را مطالعه کرده و بر اساس رشته خود در روز و نوبت مربوطه در محل آزمون حضور داشته باشند.

لزوم تغییر حوزه های محل برگزاری آزمون دکتر تخصصی و پژوهشی

با توجه به اینکه برخی از حوزه های آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی D.Ph در نوبت های برگزاری آزمون به حد نصاب کافی برای تشکیل حوزه آزمون نرسیده اند؛ لذا از لیست محل های برگزار کننده آزمون حذف می شوند. بنابراین داوطلبانی که این حوزه ها را به عنوان محل آزمون خود انتخاب کردهاند لازم است طی روز های دوشنبه 2 تیر ماه تا چهارشنبه 4 تیرماه نسبت به تغییر محل آزمون خود اقدام کنند. در این حوزه ها به هیچ عنوان آزمون برگزار نخواهد شد و چنانچه داوطلبانی که این حوزه ها را انتخاب کرده اند در موعد مقرر نسبت به تغییر آن اقدام نکنند این مرکز به ناچار نزدیکترین حوزه ممکن را به طور اتوماتیک برای این دسته از داوطلبان مشخص خواهد کرد.

حوزه هایی که از لیست محل های آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی D.Ph سال 1399 حذف شده اند عبارتند از:پردیس جلفا، دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، دانشگاه علوم پزشکی جهرم، دانشگاه علوم پزشکی سبزوار، دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، دانشگاه علوم پزشکی فسا، دانشگاه علوم پزشکی گناباد، دانشگاه علوم پزشکی نیشابور

لازم به ذکر است، فقط داوطلبانی که این حوزه ها را به عنوان محل آزمون خود انتخاب کرده اند موظف به تغییر محل آزمون خود هستند. سایر داوطلبان هم در صورت تمایل می توانند نسبت به تغییر محل آزمون خود اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تغییر زمان برگزاری آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی وزارت بهداشت ، 8 حوزه امتحانی از لیست محل ارزیابی حذف شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر زمان برگزاری آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی وزارت بهداشت ، 8 حوزه امتحانی از لیست محل ارزیابی حذف شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید