دلیل نرفتن رونالدو به مراسم معرفی بهترین های یوفا فاش شد

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، یک نشریه ایتالیایی دلیل اصلی خودداری ستاره پرتغالی یوونتوس از شرکت در مراسم معرفی بهترین بازیکن فصل گذشته اروپا را فاش نموده است.

دلیل نرفتن رونالدو به مراسم معرفی بهترین های یوفا فاش شد

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، نشریه توتو اسپورت ایتالیا به شایعاتی که درباره عدم حضور کریستیانو رونالدو در مراسم معرفی بهترین های فوتبال اروپا در شهر موناکو شکل گرفته است دامن زد و مدعی شد که او در ابتدا قصد داشته با هواپیمای شخصی اش به موناکو سفر و در این مراسم شرکت کند اما در آخرین لحظات پس از شنیدن خبری ناخوشایند سفرش را لغو کرد.

پیشتر گفته می شد که رونالدو پس از اطلاع یاقتن از انتخاب شدن مودریچ به عنوان بهترین بازیکن اروپا از رفتن به مراسم یوفا منصرف گردیده است اما توتواسپورت مدعی است که کاپیتان تیم ملی پرتغال زمانی از سفر منصرف شد که فهمید فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید مقامات اتحادیه فوتبال اروپا را برای معرفی مودریچ به عنوان بهترین بازیکن اروپا تحت فشار قرار داده است.

انتشار این خبر در حالیست که الکساندر چفرین، رئیس یوفا در گفت و گو اخیرش با نشریه گاتزتا دلواسپورت درباره عدم حضور رونالدو ، کوشش کرد شایعات را تکذیب کند و گفت: چرا رونالدو نیامد؟ فقط خود رونالدو می داند و باید از خود او بپرسید. ما انتظار داشتیم که او بیاید اما یک دو ساعت قبل از مراسم یوونتوس به ما گفت که او نمی آید. من فقط یک جمله می گویم و آن این است که بهترین بازیکن با آرای 55 بازیکن و 80 سرمربی انتخاب می گردد پس آنها برنده را معرفی کردند و باید نتیجه رأی گیری را پذیرفت. به هر حال من دلیل نیامدن رونالدو را نمی دانم و شاید او دلایلی برای غیبتش داشته است. بهتر است خوشبین باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "دلیل نرفتن رونالدو به مراسم معرفی بهترین های یوفا فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیل نرفتن رونالدو به مراسم معرفی بهترین های یوفا فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید