رانیری: دوست دارم کونته جانشین من در رم گردد، بازیکنان ما هنوز دارند به حذف بارسلونا فکر می نمایند

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، سرمربی موقت جالوروسی به شایعه ورود سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا به این تیم در خاتمه فصل جاری، دامن زد.

رانیری: دوست دارم کونته جانشین من در رم گردد، بازیکنان ما هنوز دارند به حذف بارسلونا فکر می نمایند

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، رم تحت راهنمایی کلودیو رانیری شب گذشته (شنبه) با نتیجه 3 بر صفر میهمانش کالیاری را در هفته سی و چهارم سری A شکست داد و موقتاً به رده چهارم جدول صعود کرد و جای میلان را گرفت، میلانی که امروز میهمان تورینو است.

در این بازی خاویر پاستوره، هافبک آرژانتینی جالوروسی که ماه مارس آخرین بازی اش در سری A را انجام داده بود و آخرین حضورش در ترکیب اصلی هم به ماه سپتامبر سال گذشته برمی گشت، در ترکیب اصلی نهاده شد و گل دوم تیمش را هم زد.

کلودیو رانیری در خاتمه بازی به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: تمرینات جایی است که بازیکنان حرف شان را می زنند. من هفته پیش هم به استفاده از پاستوره فکر می کردم چون این اواخر در تمرینات عملکرد بسیار خوبی داشت و عملکردش در بازی امشب هم نشان می دهد که درباره اشتباه نکرده بودم. این بهترین بازی رم از زمانی بود که من سرمربی اش شده ام. ما دو در ابتدای بازی دو گل زدیم و همین باعث شد که بازیکنان آسوده خاطر شوند. من اغلب اوقات می گویم که تیم های کمی کیفیت تیم ما را دارند. به همین دلیل من به بازیکنانم توصیه کردم که حواس شان باشند مغرور نشوند.

اگر میلان امروز بازی اش را در خانه تورینو ببرد به رده چهارم برمی گردد و شانس جالوروسی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا کاهش پیدا می نماید. رانیری در پاسخ به این سؤال که آیا امروز بازی این دو تیم را به امید توقف روسونری تماشا می نماید، گفت: فردا روز استراحت ماست و من می خواهم با بودن در کنار خانواده از آن لذت ببرم.

سرمربی سابق لسترسیتی درباره دلایل افت رم در این فصل تأکید کرد: بعضی از بازیکنان کلیدی تیم ما در تابستان جدا شدند و زمانی که چنین اتفاقی رخ می دهد، آنهایی که می مانند راضی نیستند. مسلماً یک حس ناامیدی در تیم شکل می گیرد و بازیکنان جدیدی که می آیند هم در این وضعیت نمی توانند خودشان را با تیم وفق دهند. بازیکنان این کار را عمدی انجام نمی دهند اما ما هنوز به شیوه ای اجتناب ناپذیر داریم به فصل گذشته و اتفاقی که در لیگ قهرمانان برای مان رخ داد (صعود به نیمه نهایی با شکست بارسلونا) فکر می کنیم و اینکه بعضی بازیکنان مانند کوین اشتروتمان می گفتند که نمی خواهند رم را ترک نمایند (او در نهایت به مارسی پیوست).

رانیری در ادامه با سؤال جالب دیگری روبرو شد؛ اینکه به عنوان یک هوادار رم، آنتونیو کونته را گزینه خوبی برای راهنمایی این تیم در فصل آینده می بیند یا نه. او در پاسخ گفت: به عنوان یک هوادار، من دوست دارم کونته را روی نیمکت رم ببینم. این از این اتفاق مسرور می شوم. از من نپرسید که آیا او می آید یا نه چون آخرین نفری خواهم بود که از این موضوع آگاه می گردد.

رانیری در اواسط فصل جاری جانشین اوزه بیو دی فرانچسکو شد و تا خاتمه فصل جاری به صورت موقت راهنمایی جالوروسی را برعهده خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "رانیری: دوست دارم کونته جانشین من در رم گردد، بازیکنان ما هنوز دارند به حذف بارسلونا فکر می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رانیری: دوست دارم کونته جانشین من در رم گردد، بازیکنان ما هنوز دارند به حذف بارسلونا فکر می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید