رد تماس تلفنی ترامپ از سوی بوریس جانسون

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، وزیر خارجه سابق انگلیس تأکید کرد که اخیراً تماس رئیس جمهور آمریکا را به این دلیل که گمان می نموده کسی در حال دست انداختن وی می باشد، قطع نموده است.

رد تماس تلفنی ترامپ از سوی بوریس جانسون

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ بلاگ پو، بوریس جانسون وزیر خارجه پیشین انگلیس و نامزد نخست وزیری این کشور در گفت وگو با هفته نامه ساندی تایمز گفت تلفن اخیر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا را قطع نموده است.

طبق این گزارش، جانسون توضیح داد زمانیکه دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا کوشش داشت در سفر اخیر خود به انگلیس با او تماس بگیرد، گمان نموده که کسی با او شوخی نموده است و بنابراین تلفن را قطع نموده است.

وزیر خارجه سابق انگلیس توضیح داد که تماسی از فردی دریافت نموده بود که مدعی بود از سوی دفتر نخست وزیری تماس گرفته است.

جانسون شرح داد: آن فرد، کمی لهجه ایرلندی داشت و گفت از بخش تلفنخانه دفتر نخست وزیری تماس می گیرد و گفت که رئیس جمهور آمریکا قصد صحبت با شما را دارد. هم اکنون شما را به اتاق وضعیت کاخ سفید وصل می کنم.

وزیر امور خارجه سابق انگلیس که گمان نموده بود او را دست انداخته اند، گفت که نمی توانید مرا فریب دهید و به سرعت تلفن را قطع کرد و با دفتر نخست وزیری تماس گرفت و متوجه شد که رئیس جمهور آمریکا بوده است و سپس در نهایت با او تلفنی گفت وگو کرد.

ترامپ در 13 خردادماه دقایقی قبل از حمله لفظی به صادق خان شهردار لندن و بازنده خطاب کردن وی، وارد انگلیس شد و با اعتراضات گسترده مردم این کشور روبرو شد. (جزئیات بیشتر)

سفر رئیس جمهور آمریکا به انگلیس روز چهاردر حالی روز 15 خردادماه به انتها رسید که مانند همراه با حاشیه هایی بود که خبرساز شد. (جزئیات بیشتر)

م

منبع: خبرگزاری فارس

به "رد تماس تلفنی ترامپ از سوی بوریس جانسون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رد تماس تلفنی ترامپ از سوی بوریس جانسون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید