مدیران استان ایلامنه را از ادبیات گفتاری خود بردارند

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، قاسم سلیمانی دشتکی عصر یکشنبه در جلسه ستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری با اشاره به این مهم که عملکرد مثبت مسئولان شهامت و صراحت لهجه آنان در مطالبه گری بیشتر سازمان متبوع خویش را بالاتر می برد، گفت: مسئولان موفقیت ها و دستاوردهای دستگاه خود را صورتجلسه و اطلاع رسانی نمایند.

مدیران استان ایلامنه را از ادبیات گفتاری خود بردارند

وی در ادامه بر برطرف مسائل و مشکلات مردم در شرایط پیش رو تاکید نمود و گفت: در برطرف مشکلات مردم حرف نه را از ادبیات گفتاری خود برداریم و تمام هم و غم خود را بر حل مشکلات مردم بگذاریم. استاندار ایلام در ادامه نتیجه جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی و ستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری را مثبت ارزیابی کرد و اضافه کرد: این جلسات تاکنون توانسته است بصورت عملیاتی در برطرف موانع پیش روی فراوری موفق عمل نماید.

وی در ادامه به رشد 176 درصدی جلسات ستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری نسبت به گذشته اشاره نمود و توضیح داد: در 5 ماه اخیر بیش از 36 جلسه برگزار گردیده است و در این جلسات 136 پرونده آنالیز گردیده است و در این میان مشکل 42 واحد صنعتی و فراوریی نیز برطرف گردیده است.

در این جلسه مسائل و مشکلات چهار طرح شرکت تعاونی 3122 گندم خوشه طلایی، ایلام سفال، ایلام سلیس شن و تعاونی 2451 مورد بحث و آنالیز نهاده شد و در راستای برطرف موانع و مشکلات موجود تمهیدات لازم نیز درنظر گرفته شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مدیران استان ایلامنه را از ادبیات گفتاری خود بردارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیران استان ایلامنه را از ادبیات گفتاری خود بردارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید