مصدومیت دو نفر در پی زلزله سروآباد

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، مدیرکل مدیریت بحران استان کردستان از مصدومیت دو نفر در پی زلزله شب گذشته سروآباد اطلاع داد و گفت: خوشبختانه تا کنون خسارت اقتصادی و جانی جدی نداشته است.

مصدومیت دو نفر در پی زلزله سروآباد

محمد فلاحی در گفت و گو با وبلاگ بلاگ پو، اظهار کرد: در پی زلزله شب گذشته سروآباد که طی دو مرحله رخ داد، دو نفر مصدم شدند که یکی از مصدومین به نام رامیار صارمی نژاد 24 ساله در حین فرار دچار پیچ خوردگی در ناحیه ساق پای راست شده است و دیگری نیز ایران قادر مرزی 37 ساله که به دلیل ترس دچار افت فشار و بیهوشی شده بود، که هر دو نفر بعد از مراجعه به مراکز درمانی تحت مداوا قرار گرفتند و مرخص شده اند .

وی با بیان اینکه دیوار بعضی از خانه های قدیمی در سرو آباد دچار ترک شده است، اضافه نمود: طبق آنالیز های اجرا شده این زلزله خسارت اقتصادی چندانی نداشته است.

مدیرکل مدیریت بحران استان کردستان بیان نمود: دهیاری های روستاهای سروآباد در آماده باش کامل به سر می برند و خطرات احتاقتصادی را به فرمانداری سروآباد گزارش می دهند.

شب گذشته دو زمین لرزه به بزرگی 4.4 و 3.4 درجه در مقیاس ریشتر در شهرستان سروآباد رخ داد . زلزله اول راس ساعت 23:59 با 4.4 درجه در مقیاس ریشتر و زلزله دوم ساعت 2:17 دقیقه با 3.4 درجه در مقایس ریشتر رخ داد .

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مصدومیت دو نفر در پی زلزله سروآباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصدومیت دو نفر در پی زلزله سروآباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید