پیگیر بازگشایی موقت خوابگاه ها برای جمع کردن وسایل توسط دانشجوها هستیم

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، دبیر شورای صنفی دانشگاه تهران، در رابطه با بازگشایی خوابگاه ها گفت: فعلا بنا بر تعطیلی است، اما در حال پیگیری جهت تعیین مهلتی برای بازگشایی موقتی هستیم که دانشجویان بتوانند وسایل خود را از خوابگاه خارج کنند.

پیگیر بازگشایی موقت خوابگاه ها برای جمع کردن وسایل توسط دانشجوها هستیم

به گزارش گروه دانشگاه خبرکزاری دانشجو، دبیر شورای صنفی دانشگاه تهران، سید نیما ذبیحی در رابطه با بازگشایی خوابگاه ها گفت: فعلا بنا بر تعطیلی است، اما در حال پیگیری جهت تعیین مهلتی برای بازگشایی موقتی هستیم که دانشجویان بتوانند وسایل خود را از خوابگاه خارج کنند.

وی افزود: در رابطه با کلاس های مجازی نیز مقرر شد تمامی کلاس هایی که به صورت الکترونیکی برگزار می شود در سایت نیز بارگزاری شود تا دانشجویانی که نمی توانند به صورت آنلاین در کلاس حضور یابند در آینده دانلود کنند. از دانشگاه نیز درخواست موجه شدن غیبت ها را داشتیم که قول مساعد در اینباره دادند و تصمیم نهایی آن هم شنبه اتخاذ خواهد شد. از سوی دیگر در رابطه با رایگان شدن حجم اینترنت مصرفی برای کلاس های مجازی نیز در حال رایزنی هستیم که نیاز به هماهنگی های بیشتری دارد که نتایج آن هم به اطلاع دانشجویان خواهد رسید.

وی ادامه داد: بدیهی است کلاس های عملی و ورزش و تربیت بدنی نیز تعطیل خواهد بود تا در آینده درباره آن ها تصمیم گرفته شود

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "پیگیر بازگشایی موقت خوابگاه ها برای جمع کردن وسایل توسط دانشجوها هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیگیر بازگشایی موقت خوابگاه ها برای جمع کردن وسایل توسط دانشجوها هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید