کره جنوبی 600 مورد جدید ابتلا به کرونا گزارش کرد

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، کره جنوبی اظهار داشت که 600 مورد ابتلا به کرونا در روز گذشته در این کشور ثبت شده که آمار کل مبتلایان را به 4 هزار و 812 می رساند.

کره جنوبی 600 مورد جدید ابتلا به کرونا گزارش کرد

به گزارش ایرنا از خبرگزاری یونهاپ، مقام های بهداشتی کره جنوبی صبح سه شنبه اعلام کردند که آمار مبتلایان به بیماری جدید کرونا در این کشور به 4 هزار و 812 نفر رسیده و در روز گذشته 600 نفر دیگر به این بیماری مبتلا شده اند.

براساس این گزارش، تا به امروز 28 نفر به دلیل ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند که بیشترشان دارای زمینه بیماری های دیگری نیز بوده اند.

به گفته مقام های سئول، بیش از 60 درصد از مبتلایان به کرونا در کره جنوبی به شاخه ای مربوط می گردد که از کلیسای شینچئونگ در شهر دئیگو در جنوب شرقی این کشور شروع شده است.

از میان موارد جدید ابتلا به کرونا در کره جنوبی، 519 نفر به شهر دئیگو و 61 نفر دیگر به استان گیونگ سانگ شمالی در نزدیکی همین شهر مربوط می گردد.

دولت کره جنوبی از اوایل هفته گذشته شدیدترین تدابیر قرنطینه را برای این شهر و استان گیونگ سانگ شمالی در نظر گرفته است. مقام های کره ای نشست های ویژه برگزار نموده اند تا هر روزنه و منفذی که ممکن است به شیوع ویروس یاری کند، مورد شناسایی قرار گرفته و مسدود گردد.

گزارش های رسمی نشان می دهد که اصلی ترین کانون شیوع در این کشور شهر دئیگو چهارمین شهر پرجمعیت کره جنوبی بوده است. شمار زیادی از مبتلایان کسانی هستند که در یک کلیسا در این شهر فعالیت های عبادی و مذهبی انجام می داده اند و ارتباطات زیادی با یکدیگر داشته اند.

از جمله این تمهیدات قرنطینه شدن این شهر است که 2 میلیون و 500 هزار نفر جمعیت دارد و در بیانیه دولت آمده است مردم از خانه هایشان خارج نشوند.

همزمان 260 هزار نفر از اعضای این کلیسا و مرتبط با فعالیت های آن در داخل کره جنوبی و صدها نفر دیگر در هنگ کنگ و چین تحت نظارت قرار گرفته اند.

منبع: عصر ایران

به "کره جنوبی 600 مورد جدید ابتلا به کرونا گزارش کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کره جنوبی 600 مورد جدید ابتلا به کرونا گزارش کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید