الهلال، از عبدالرحمان تا حمله به رئیس!

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، جدال دوستانه و تدارکاتی قهرمان عربستان تحت الشعاع اتفاق عجیب برای رئیس الهلال نهاده شد.

الهلال، از عبدالرحمان تا حمله به رئیس!

به گزارش وبلاگ بلاگ پو الهلال باشگاه پرافتخار و ثروتمند عربستان چند هفته ایست که در صدر اخبار ایستاده. خرید هیجان انگیز عمر عبدالرحمان ستاره فانتزیست اماراتی سبب گردیده تا الهلالی ها در راس اخبار فوتبال منطقه قرار بگیرند. خریدی که دومین خرید گرانقیمت قرضی تاریخ فوتبال محسوب می گردد. عبدالرحمان حالا به ریاض رفته تا فرشته نجات رئیس باگشت. ستاره ای که در حد یک ابرقهرمان از او استقبال گردیده.

الهلال در یکی از بازی های تدارکاتی پیش فصل در حالی در ورزشگاه اختصاصی و تازه تاسیس خود به مصاف الشباب عمان رفت که این جدال تحت الشعاع اولین حضور عمر عبدالرحمان خرید رکوردشکن باشگاه از العین نهاده شد.

عمر که هفته قبل با انتقال قرضی و یک ساله از العین راهی قهرمان عربستان گشت، در این بازی برای اولین بار با پیراهن شماره 21 الهلال روی نیمکت ذخیره ها نشست تا شاهد نمایش هم تیمی های جدیدش برابر الشباب باگشت. همین حضور کافی بود تا 25 هزار طرفدار الهلال حاضر در ورزشگاه استقبال گسترده ای از ستاره اماراتی و جدید خود داشته باشند تا عموری بار دیگر به ترند اول توئیت های این بازی تبدیل گردد.

این خرید بزرگ و اتفاق کلیدی البته تحت تاثیر یک حادثه عجیب نهاده شد. عبدالرحمان بن مساعد، رئیس جنجالی باشگاه الهلال در یک کشور اروپایی مورد حمله نهاده شد و ساعتش به سرقت رفت. بن مساعد از حمله عده ای ناشناس به خود در یک کشور اروپایی خبر داده که باعث آسیب دیدگی جدی دست او گردیده است.

او در این باره نوشته است: اخیرا حمله کردن به گردشگران عرب در کشورهای اروپایی زیاده گردیده و عده ای سر راه شما قرار می گیرند تا جایی که گاهی اوقات دست شما را می گیرند تا ساعت و یا چیزهای دیگری را همراه دارید به سرقت ببرند و متاسفانه من هم با چنین چیزی روبرو گشتم اما خوشبختانه ساعتم گرانبها نبود و آسیب جدی به دستم وارد نگردیده است. مواظب باشید.

منبع: iran-varzeshi.com

به "الهلال، از عبدالرحمان تا حمله به رئیس!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الهلال، از عبدالرحمان تا حمله به رئیس!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید