آنالیز موضوعات اداره کل میراث فرهنگی استان تهران در حضور استاندار

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران گفت: موانع و مسائل سه حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در دیدار روز شنبه 15 دی با استاندار تهران مطرح شد.

آنالیز موضوعات اداره کل میراث فرهنگی استان تهران در حضور استاندار

به گزارش وبلاگ بلاگ پو به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران، دلاور بزرگ نیا مدیر کل میراث فرهنگی این استان، با اعلام اینکه تسهیل روند اداری و حل بسیاری از موانع به ویژه در حوزه سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی و همچنین تخصیص اعتبارات استانی در پیشبرد پروژه های عمرانی نیازمند حمایت همه جانبه استاندار تهران است اضافه نمود: توجه استاندار تهران در ماه اول مدیریت به حوزه میراث فرهنگی و گردشگری بیان از توجه مقام ارشد استان در حفظ و احیای میراث فرهنگی و لزوم توسعه گردشگری در سطح استان تهران است.

بزرگ نیا خاطر نشان کرد: بر اساس قانون، استاندار به عنوان رئیس انجمن میراث فرهنگی و رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر استان تهران نیز شناخته می گردد که این موضوع می تواند مشارکت سایر نهادهای اجرایی را در یاری به حفظ و احیای میراث فرهنگی و توسعه گردشگری به همراه داشته باشد.

او اضافه نمود: موانع و مسائل سرمایه گذاران در حوزه ساخت هتل و مراکز اقامتی و همچنین ساخت تجهیزات گردشگری از دیگر مواردی بود که با حضور استاندار مورد آنالیز نهاده شد.

منبع: میراث آریا

به "آنالیز موضوعات اداره کل میراث فرهنگی استان تهران در حضور استاندار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز موضوعات اداره کل میراث فرهنگی استان تهران در حضور استاندار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید