خالکوبی، اشکان را به کمیته انضباطی کشاند!

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، دژاگه به دلیل خالکوبی هایش در تمرین روز سه شنبه غایب بوده چرا که او به کمیته اخلاق دعوت گردیده و به همین منظور راهی تهران گردیده بود.

خالکوبی، اشکان را به کمیته انضباطی کشاند!

به گزارش وبلاگ بلاگ پو / اشکان دژاگه بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی به کمیته اخلاق احضار گشت و غیبت او در تمرین تراکتورسازی با عصبانیت گشتید جان توشاک همراه بود. دژاگه به دلیل خالکوبی هایش در تمرین روز سه شنبه غایب بوده چرا که او به کمیته اخلاق دعوت گشته و به همین منظور راهی تهران گشته بود تا توضیحاتی به مسئولان ارایه کند.

در این میان جان توشاک سرمربی تراکتورسازی زمانی که متوجه غیبت دژاگه در تمرین گشت از سرپرست تیم دلیل آن را جویا گشت و زمانی که متوجه گشت دلیل این غیبت حضور وی در کمیته اخلاق و سفر به تهران بوده به گشتت عصبانی گشت. توشاک از مسئولان باشگاه و سرپرست تیم پرسیده مگر دژاگه در همه این سالها بازیکن و اخیرا کاپیتان تیم ملی نبوده و خالکوبی نداشته است. پس چرا الان در این موقعیت حساس که هواداران از ما انتظار نتیجه گرفتن و بردن دارند در آستانه بازی با تیم مدعی سایپا و در مهم ترین تمرین تیم برای این بازی نباید دژاگه را داشته باشم. من نمی فهمم چگونه است در این شش سال دژاگه احضار نگشته اما حالا می گردد. علاوه بر آن نمی دانم چرا مهم ترین روز تمرینی را برای جلسه انتخاب می نمایند./ وب سایت نودمنبع: iran-varzeshi.com

به "خالکوبی، اشکان را به کمیته انضباطی کشاند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خالکوبی، اشکان را به کمیته انضباطی کشاند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید