درخشش صداوسیمای البرز در جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، علی رامک بابیان اینکه جشنواره بیست و یکم در استان چهارمحال و بختیاری برگزار گردید، اظهار کرد: هنرمندان صداوسیمای استان توانستند با کسب 6 جایزه در بخش های مختلف این جشنواره به صندلی واقعی خود نزدیک شوند.

درخشش صداوسیمای البرز در جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی

رامک اضافه کرد: در بخش خبر گزارش کباب پنج هزارتومانی اثر مجید ایل بیگی، در بخش رادیو کسب دو جایزه ویژه در بخش اصلی و جنبی جشنواره به تهیه کنندگی آرزو دهکردی، در بخش فضای مجازی کسب جایزه ویژه موشن گرافی به تهیه کنندگی رضا فرهادی و در بخش سیما نیز کسب جایزه ویژه کارگردانی مستند غریبان توسط مصطفی رزاق کریمی و جایزه ویژه گویندگی متن توسط حسن محجوب از افتخارات صداوسیمای مرکز البرز در جشنواره بیست و یکم تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان ها بود.

مدیرکل صداوسیمای البرز بابیان اینکه این افتخارات نتیجه برنامه ریزی و کوشش یک ساله هنرمندان صداوسیمای مرکز استان بوده است، گفت: از ابتدای راه اندازی صداوسیمای مرکز البرز تاکنون این نخستین بار است که چنین موفقیت ارزشمندی با کوشش همکاران به دست آمده است و با توجه به امکانات و قدمت مراکز 32 گانه صداوسیما کسب شش جایزه توسط همکاران صداوسیمای نوپای البرز اتفاق کم نظیری است.

رامک اظهار امیدواری کرد به برنامه ریزی پیش بینی گردیده در سال های آینده صداوسیمای مرکز استان البرز بتواند با کسب عناوین بیشتر به صندلی واقعی خود دست یابد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "درخشش صداوسیمای البرز در جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخشش صداوسیمای البرز در جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید