شایعه در تبریز: بازگشت ادینیو

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، شایعه در تبریز این است که مسئولان تراکتورسازی با ادینیو مذاکره نموده و برای بازگشت او به توافق هایی نیز رسیده اند. مهاجمی که جزو محبوب ترین بازیکنان تاریخ تراکتورسازی محسوب می گردد.

شایعه در تبریز: بازگشت ادینیو

به گزارش وبلاگ بلاگ پو ،بازگشت ادینیو به تبریز. این شایعه ای است که ظرف روزهای گذشته در این شهر شنیده شده و هنوز واکنشی به همراه نداشته. طرفداران تراکتورسازی خاطره های بسیاری از ادینیو دارند که در 2 مقطع برای این تیم بازی نموده. این مهاجم برزیلی در مقطع اول، گل های حساسی برای تراکتورسازی به ثمر رساند و عنوان آقای گلی لیگ برتر را به دست آورد. ادینیو در مقطع دوم اما به دلیل بازی در پست غیرتخصصی نتوانست بازی های قابل قبولی به نمایش بگذارد. با این وجود او هنوز محبوبیت خود را در تبریز حفظ نموده و با گذشت 2 سال از جدایی اش، همچنان نامش به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ تراکتورسازی مطرح می گردد.

شایعه در تبریز این است که مسئولان ماشین سازی با ادینیو مذاکره نموده و برای بازگشت او به توافق هایی نیز رسیده اند. ادینیو این فصل پیراهن باشگاه اسپریتو سانتو در سری D برزیل را پوشیده و در 4 بازی، یک گل نیز برای این تیم به ثمر رسانده. با توجه به اینکه نقل و انتقالات نیم فصل، چند هفته دیگر شروع می گردد و البته ادینیو در سطح بالایی نیز بازی نمی کند، او مسئله ای برای بازگشت به لیگ ایران نخواهد داشت. هر چند باید دید با توجه به حضور رضا خالقی فر و پیمان بابایی در خط حمله ماشین سازی، آیا این تیم نیازی به مهاجم 36 ساله و برزیلی اسپریتیو سانتو دارد یا نه؟

منبع: ایران ورزشی

به "شایعه در تبریز: بازگشت ادینیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شایعه در تبریز: بازگشت ادینیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید