شرکت صنعت پلاست آبیار فراوری وسایل پزشکی را شروع می نماید

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، احمد مسلمی رئیس انجمن صنفی تجهیزات پزشکی کشور به همراه تعدادی از کارشناسان روز سه شنبه از واحد دردست ساخت فراوری وسایل پزشکی یکبار مصرف شرکت صنعت پلاست آبیار در شهرک صنعتی کاسپین قزوین بازدید کرد و در جریان نصب تجهیزات مدرن آن نهاده شد.

شرکت صنعت پلاست آبیار فراوری وسایل پزشکی را شروع می نماید

این واحد در زمینی به مساحت 2200 مترمربع و زیربنای 900 مترمربع ساخته شده و برای نصب ماشین الات فراوری و اتاق های تمیز آن بالغ بر 40 میلیارد ریال هزینه شده است.

در فاز اول این واحد فراوریی که در ماههای آینده به بهره خواهد رسید خط فراوری البسه و ملحفه بیمارستانی با ظرفیت 120 تن پوشش و کاور یکبار مصرف با ظرفیت 150 هزار دست در سال فعالیت خود را شروع خواهد نمود.

در طرح توسعه این واحد فراوریی فراوری باند زخم بندی ساده، گاز زخم، پانسمان ترمیم کننده زخم، انواع پوشش و لباسهای بیمارستانی با ظرفیت بیش از 700 هزار دست در سال پیش بینی شده است.

احمد مسلمی رئیس انجمن صنفی تجهیزات پزشکی کشور با اشاره به ضرورت تامین وسایل پزشکی مورد احتیاج کشور در داخل اظهارداشت: با استفاده از بخش خصوصی توانمند قادریم بسیاری از احتیاجیهای خود را در زمینه تجهیزات پزشکی در داخل تامین کنیم و آمادگی داریم از واحدهایی مانند شرکت صنعت پلاست آبیار که از واحدهای نمونه وکشوری است حمایت کنیم تا طرح های اقتصادی آنها بسرعت وارد فاز عملیاتی و فراوری گردد.

وی بیان نمود: با امضای این تفاهم نامه شرایط را برای دریافت مجوزهای لازم از دانشگاه علوم پزشکی برای افتتاح این واحد تسهیل و تسریع خواهیم کرد.

در ادامه با حضور علی پرزحمت رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، تفاهم نامه همکاری توسط مرتضی عبدیان مدیر واحد فراوری تجهیزات پزشکی شرکت صنعت پلاست آبیار و احمد مسلمی رئیس انجمن صنفی تجهیزات پزشکی ایران امضا شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "شرکت صنعت پلاست آبیار فراوری وسایل پزشکی را شروع می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت صنعت پلاست آبیار فراوری وسایل پزشکی را شروع می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید