عالیشاه: ترک، کرد، فارس و لر کنار هم زندگی می کنیم

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، قطعاً این مساله توسط بخش اندکی از طرفدارنماها اجرا شده است و این نفرات طرفدار تراکتورسازی نیستند.ما نیز این موضوع را به پای طرفداران تراکتورسازی نمی گذاریم.

عالیشاه: ترک، کرد، فارس و لر کنار هم زندگی می کنیم

به گزارش وبلاگ بلاگ پو ،برخلاف بازی با پیکان امید عالیشاه هم یکی زا بازیکنان ناموفق پرسپولیس مقابل تراکتورسازی بود.عالیشاه هر بار که سعی کرد از کمند مدافعان مقابلش قرار کند ناموفق بود و تا انتها بازی هم در میدان ماند.هر چند نشانه هایی از مصدومیت در این بازیکن دیده نمی شد اما به نظر می رسید عملکرد مدافعان حریف باعث ناکامی عالیشاه بوده است.

او بعد از بازی گفت:یک مقدار شرایط آب و هوایی روی روند بازی تأثیرگذار بود اما با این اوصاف ما چند موقعیت خوب گلزنی داشتیم که قدر آنها را ندانستیم.اگر قدر موقعیت های مان را می دانستیم امکان پیروزی ما در این بازی وجود داشت اما متأسفانه این گونه نشد.باید هفته بعد این تساوی را جبران کنیم.

او در مورد برافراشته شدن پرچم کشور ژاپن توسط طرفداران تراکتورسازی گفت: ما همه ایرانی هستیم و این کار اصلاً درست نیست.ما در ایران و نباید به همدیگر توهین کنیم. قطعاً این مساله توسط بخش اندکی از طرفدارنماها اجرا شده است و این نفرات طرفدار تراکتورسازی نیستند.ما نیز این موضوع را به پای طرفداران تراکتورسازی نمی گذاریم.

3-185

منبع: ایران ورزشی

به "عالیشاه: ترک، کرد، فارس و لر کنار هم زندگی می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عالیشاه: ترک، کرد، فارس و لر کنار هم زندگی می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید