ملی پوش قایقرانی معلولان: تدارم تعطیلی اردوها به ما لطمه می زند

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، عضو هرمزگانی تیم ملی قایقرانی معلولان گفت: با وجود این که اردوی تیم ملی قایقرانی معلولان مدت 2 ماه است در دریاچه استادیوم آزادی تعطیل است، اما در جزیره قشم به سختی تمرین می کنم تا سال آینده سهمیه پارالمپیک 2020 توکیو را در مجارستان از دست ندهم.

ملی پوش قایقرانی معلولان: تدارم تعطیلی اردوها به ما لطمه می زند

اسلام جاهدی در گفت وگو با وبلاگ بلاگ پو، اضافه نمود: بعد از بازگشت از مسابقات قهرمانی آسیا ازبکستان مدت 2 ماه است اردوی تیم ملی قایقرانی معلولان تعطیل شده و این مساله شرایط سختی را برای کسانی که در شهرستان های خود امکان تمرینات آبی را ندارند، ایجاد نموده است. من در این مدت سعی کردم در بندرعباس و جزیره قشم علاوه بر تمرینات بدنسازی که بیشتر در قالب استقامت، سرعت و کار با وزنه است، از تمرینات قایقرانی نیز دور نباشم و زیر نظر سرمربی تیم ملی تمرینات خود را پیگیری می کنم و گزارش کارکرد خود را در خاتمه هر هفته به او اعلام می کنم. البته چون چنین شرایطی برای سایر قایقرانان معلول برای انجام تمرینات آبی وجود ندارد، قطعا تداوم تعطیلی اردوها در دریاچه استادیوم آزادی می تواند از بعد آماده سازی به آن ها لطمه بزند.

وی گفت: سال جاری عزم خود را جزم نموده ام تا با انجام تمرینات پرفشار و سنگین ابتدا خود را برای کاپ دنیا لهستان که اردیبهشت سال آینده برای کلاس بندی نهایی در رشته کایاک و کانو برگزار می گردد، آماده کنم. البته این اعزام بستگی به نظر مسوولین فدراسیون قایقرانی دارد که شرایط اعزام را برای ورزشکاران فراهم نمایند یا خیر؟ همچنین بعد از کاپ دنیای برای کسب سهمیه ورودی بازیهای پارالمپیک 2020 توکیو مردادماه در مسابقات قهرمانی دنیا مجارستان شرکت خواهم کرد که سعی دارم در این رقابت قدرتمند ظاهر شوم و سهمیه بازیهای پارالمپیک 2020 را کسب کنم.

عضو تیم ملی قایقرانی معلولان اضافه نمود: امیدوارم مسئولین فدراسیون شرایط اعزام قایقرانان به لهستان را فراهم نمایند که هم یک محک و ارزیابی خوبی برای قایقرانان است و هم فرصتی است برای کلاس بندی نهایی تا در شرایط بهتری قایقرانان خود را برای قهرمانی دنیا مجارستان آماده نمایند.

جاهد در خاتمه تحت پوشش قرار دریافت قایقرانی معلولان توسط فدراسیون قایقرانی را اقدامی مناسب و به نفع قایقرانان معلول مطرح کرد و گفت: با این ادغام دیگر دغدغه ای برای برپایی اردوها، اعزام ها و مشکل محل تمرین نخواهیم داشت و از هر نظر تحت حمایت فدراسیون قایقرانی خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ملی پوش قایقرانی معلولان: تدارم تعطیلی اردوها به ما لطمه می زند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملی پوش قایقرانی معلولان: تدارم تعطیلی اردوها به ما لطمه می زند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید