هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال فولادخوزستان - سپیدرودرشت، شاگردان جادوگر به دیوار فولادی رسیدند

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، تیم های فوتبال فولادخوزستان و سپیدرودرشت در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر امروز شنبه به مصاف هم می روند.

هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال فولادخوزستان - سپیدرودرشت، شاگردان جادوگر به دیوار فولادی رسیدند

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ بلاگ پو، در چارچوب روز دوم از هفته دوازدهم لیگ برتر تیم های فوتبال فولادخوزستان و سپیدرودرشت امروز شنبه به مصاف هم می روند.

فولاد خوزستان- سپیدرودرشت/ روز شنبه ساعت 15:30

بازی 2 تیم فوتبال فولاد خوزستان و سپیدرودرشت روز شنبه ساعت 15:30 برگزار می گردد. تیم فولاد خوزستان هفته گذشته در دربی اهواز برابر تیم صنعت نفت آبادان به تساوی بدون گل دست یافت و با 11 امتیاز در صندلی دوازدهم نهاده شد.

این تیم اهوازی قصد دارد با حمایت طرفداران خونگرم خود از سد تیم سپیدرود رشت عبور کند تا چند پله در جدول رده بندی صعود کند.

تیم سپیدرود رشت که سال جاری به لیگ برتر آمده است در وضعیت بحرانی قرار گرفته است و با 6 امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار گرفته است.

این تیم شمالی با راهنمایی علی کریمی قصد دارد با برد برابر تیم فولاد خوزستان دست پر از اهواز برگردد، اما کار سختی در برابر طرفداران خونگرم اهوازی پیش رو دارد.

تیم سپیدرود رشت هفته گذشته با برتری برابر تیم پارس جنوبی جم اولین برد خود را در لیگ برتر با حضور طرفداران شمالی جشن گرفت و این تیم قصد دارد دومین پیروزی خود را در لیگ برتر در اهواز بدست آورد تا از ته جدول فرار کند.

نفت مسجد سلیمان- صنعت نفت آبادان/ روز یکشنبه ساعت 16:45

تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان هفته گذشته در دربی اهواز با نتیجه 2 بر یک از سد آبی پوشان اهوازی عبور کرد و با 7 امتیاز در صندلی پانزدهم جدول قرار گرفته است.

تیم مسجد سلیمان هفته گذشته پایان اولین پیروزی را در لیگ برتر کسب کرد و اکنون قصد دارد با حضور طرفداران خود دومین پیروزی را در لیگ برتر جشن بگیرد، اما کار سختی برابر برزیل ایران پیش رو دارد.

میلاد فراهانی دروازه بان تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان چند روز پیش با مرزبان سرمربی این تیم درگیری لفظی کرد و قراردادش را به صورت توافقی با این باشگاه فسخ کرد. البته مرزبان مدعی شده که درگیری بین او و فراهانی صورت نگرفته است و فقط صحبتی درباره مطالبات بین این 2 نفر اجرا شده است و حتی قرار بود که فراهانی دروازه بان نفتی ها در بازی با استقلال خوزستان باشد، اما او ساک خود را برمی دارد و به خانه می رود.

حبیب فر عباسی با جدایی فراهانی، دروازه بان تیم نفت مسجد سلیمان در بازی با تیم صنعت نفت آبادان خواهد بود.

در روز اول از هفته دوازدهم لیگ برتر 3 دیدار برگزار گردید که در مهمترین مسابقه تیم های تراکتورسازی و ذوب آهن به مصاف هم رفتند.

نساجی مازندران - استقلال خوزستان

پارس جنوبی جم - پیکان

تراکتورسازی - ذوب آهن

لازم به ذکر است بازی تیم فوتبال سایپا برابر ماشین سازی تبریز در چارچوب هفته دوازدهم روز چهارشنبه 23 آبان ماه در استادیوم پاس قوامین تهران برگزار می گردد.

بیشتر بخوانید: کمیته انضباطی نفتی ها را نقره داغ کرد

اسامی محرومان هفته دهم لیگ برتر فوتبال اعلام شد

سود کلان حامی مالی پرسپولیس از فروش پیراهن

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال فولادخوزستان - سپیدرودرشت، شاگردان جادوگر به دیوار فولادی رسیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال فولادخوزستان - سپیدرودرشت، شاگردان جادوگر به دیوار فولادی رسیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید