هفته دوم لیگ یک، بلا تکلیف ها مقابل هم

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، سال های گذشته اهالی فوتبال یکی از دلخوشی های شان این بود که لیگ یک با نظم بسیار خوبی برگزار می گردد. اما حالا که در آستانه هفته دوم شاهد آن هستیم که بی برنامگی به اوج خود رسیده است.

هفته دوم لیگ یک، بلا تکلیف ها مقابل هم

به گزارش وبلاگ بلاگ پو / سال های گذشته اهالی فوتبال یکی از دلخوشی های شان این بود که لیگ یک با نظم برگزار می گردد. اما حالا که در آستانه هفته دوم شاهد آن هستیم که بی برنامگی به اوج خود رسیده است. از یک طرف وضعیت دو تیم هنوز معین نیست و از سوی دیگر ساعت و روز چند بازی مدام تغییر می نماید.

اگر دوباره زمان بازی ها تغییر نکند هفته دوم طی سه روز برگزار خواهد شد. روز شنبه تیم گسترش تبریز که در اولین بازی مقابل بادران حاضر نشد حالا باید به تهران بیاید با شاگردان فرهاد کاظمی مصاف دهد. البته ظاهرا هنوز قطعی نگردیده است. زنوزی مالک سابق این تیم که با خرید امتیاز تراکتور سازی بیشتر وقتش را معطوف به این تیم نموده حالا باید فکری به حال تیم گسترش کند که اگر این هفته هم به میدان نرود سقوطش به لیگ دسته سوم قطعی می گردد. اما شهرداری تبریز که در اولین بازی با یک یک گل مغلوب آلومینیوم اراک گردیده بود حالا میزبان تیم نفت تهران است که وجود خارجی ندارد.اگر نفت برای دومین هفته متوالی حاضر نگردد به دو رده پایین تر سقوط می نماید. فریبرز محمودزاده مسوول کمیته بررگزاری مسابقات لیگ یک هم با تایید این خبر می گوید: تیم نفت اگر در هفته دوم هم شرکت نکند، به دو رده پایین تر سقوط خواهد نمود. طبق قانون نفت تهران اگر در هفته دوم لیگ هم در مسابقه حاضر نگردد 3 بر صفر بازنده خواهد شد و براساس آیین نامه این تیم به دو رده پایین تر سقوط پیدا خواهد نمود و به دسته سوم فرستاده می گردد. اگر این اتفاق بیفتد آن وقت باید دید که آیا لیگ یک با 17 تیم ادامه پیدا می نماید یا تیمی از لیگ دو اضافه می گردد. البته باید منتظر بود و دید که همین تیم گسترش فولاد این هفته مشکل صدور کارت بازیکنانش رفع می گردد یا خیر.

اما فجرسپاسی هم که در اولین بازی مغلوب اکسین گردیده بود در اولین بازی خانگی اش در لیگ یک از آلومینیوم اراک پذیرایی می نماید.مجید صالحی سرمربی شیرازی ها برای جلب اعتماد مسوولان فجر باید سه امتیاز این بازی را به دست آورد.یکی از مهمترین بازی های این هفته جدال گل گهرسیرجان با مس کرمان است. دو تیم پرمهره که می توانند بازی زیبایی را به نمایش بگذارند. روز یکشنبه تیم علی سامره که در اولین بازی پیروزی پرگلی را به دست آورد میزبان شاگردان اکبر میثاقیان خواهد بود. بازی بادران و شاهین بوشهر را می توان تقابل کاپیتان های سابق استقلال نامید. جدال مهدی پاشازاده و محمود فکری که از مربیان مدعی هستند دیدنی می گردد. ملوان هم که در اولین بازی سه امتیاز بدون دردسر را مقابل خونه به خونه بابل به دلیل حاضر نشدن میزبان قشقایی شیراز است که در بازی اول 4-1 به مس رفسنجان باخت. شهرداری ماهشهر در خانه از اکسین البرز پذیرایی می نماید.

شنبه 27 مرداد 97

شهرداری تبریز – نفت تهران – ساعت 18– ورزشگاه اختصاصی تبریز

داور: رضوان سرشار کمکها: محمد شاکر – رضا درویشی

گل گهرسیرجان – مس کرمان – ساعت 17:10– ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان

داور: محمدحسین ترابیان کمکها: بابک خسروی – علی الفتی

فجر سپاسی شیراز – آلومینیوم اراک – ساعت 19 – ورزشگاه پارس شیراز

داور: احمد محمدی کمکها: امرالله طراح – رضا حیدری

یکشنبه 28 مرداد 97

مس رفسنجان – کارون اروند خرمشهر – ساعت 18:45 – ورزشگاه متعاقبأ اعلام می گردد

داور: شبیر بهروزی کمکها: محمدرضا فتحی – علی رعیت

بادران تهران – شاهین شهرداری بوشهر – ساعت 19:30 – ورزشگاه متعاقبأ اعلام می گردد

داور: سعاد وفاپیشه کمکها: امید افخمی – هیوا بهمنی

ملوان بندر انزلی – قشقایی شیراز – ساعت 19:30 – ورزشگاه تختی انزلی

داور: ناصر جنگی کمکها: علیرضا شهری – حسین گلشنی

شهرداری ماهشهر – اکسین البرز – ساعت 20:15 – ورزشگاه متعاقبأ اعلام می گردد

داور: مرتضی عابدی کمکها: مهدی معماری – علیرضا مرادی

استقلال جنوب تهران – گسترش فولاد تبریز – ساعت 19:30 – ورزشگاه دستگردی تهران

داور: حسین زمانی کمکها: اسماعیل احمدی – دانیال باشنده

دوشنبه 29/5/97

مشکی پوشان مشهد – خونه به خونه مازندران – ساعت 18:30 – ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد

داور: محمدرضا مهرگان کمکها: حامد تازه پور – میلاد قاسمی

منبع: iran-varzeshi.com

به "هفته دوم لیگ یک، بلا تکلیف ها مقابل هم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفته دوم لیگ یک، بلا تکلیف ها مقابل هم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید