پایگاه هلال احمر و اورژانس در آزادراه خرم آباد- پل زال ایجاد گردد

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، احمد مرادپور روز یکشنبه در شورای عالی بحران لرستان با اشاره به اینکه پیشگیری از بحران کم هزینه تر است، گفت: با کارهای کوچک می توانیم از بروز حادثه های بزرگ پیشگیری کنیم.

پایگاه هلال احمر و اورژانس در آزادراه خرم آباد- پل زال ایجاد گردد

وی با بیان اینکه در شهر خرم آباد هر ساله مشکل آب گرفتگی معابر را داریم، توضیح داد: هر سال در خیابان انقلاب مشکل داریم، در زیرگذر بهارستان مشکل داریم و سال جاری احتمالا مشکل بیشتر گردد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان اضافه نمود: از حالا برنامه ریزی گردد در سرشاخه ها با احداث سیل بند از ورود سیلاب به درون شهر جلوگیری گردد.

مرادپور یادآور شد: در جریان سیل های سال های قبل یکسری پل ها تخریب گردیده که باید ساخته گردد به ویژه در شهرهای کوهدشت، چگنی و شاهیوند.

وی با تاکید بر اینکه هلال احمر و اورژانس در آزادراه خرم آباد- پل زال هنوز پایگاه ندارند، اضافه نمود: حادثه واژگونی تانکر سوخت در آزادراه پل زال نشان داد که باید در این مسیر پایگاه داشته باشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان اظهار داشت: خروج ماشین های آتش نشانی از شهر ممنوع است، لذا در مسیر آزادراه باید امکانات اینگونه داشته باشیم.

استاندار لرستان نیز در این رابطه گفت: اگر احداث پایگاه در قرارداد سرمایه گذار آزادراه نیست، نامه بنویسید اضافه گردد و دوره مشارکت تغییر کند؛ چون جزو الزامات کار است و بهترین کار این است که خود سرمایه گذار کار را انجام دهد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "پایگاه هلال احمر و اورژانس در آزادراه خرم آباد- پل زال ایجاد گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پایگاه هلال احمر و اورژانس در آزادراه خرم آباد- پل زال ایجاد گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید