گزارش فیبا از سه بسکتبالیست جوان ایران

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، سایت جهانی فدراسیون بسکتبال در گزارشی به بسکتبالیست های جوانی اشاره نموده که شانس حضور در تیم های ملی بزرگسالان و جام جهانی 2019 را دارند.

گزارش فیبا از سه بسکتبالیست جوان ایران

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، سایت جهانی فدراسیون بسکتبال در گزارشی به بسکتبالیست های جوانی که در رقابت های قهرمانی آسیا شرکت کردند پرداخته است و در این گزارش پیش بینی نموده است که کدام یک از این بازیکنان می توانند وارد تیم ملی بزرگسالان کشورشان گردیده در جام جهانی 2019 شرکت نمایند.

در این گزارش آمده است:

بازیکنان جوان زیادی وارد چرخه بسکتبال آسیا گردیده اند و موجی جدید ایجاد نموده اند اما کدام یک از آنها شانس حضور در جام جهانی 2019 را کسب خواهد نمود؟ بسیاری از بازیکنانی که در قهرمانی جوانان آسیا حضور داشتند قطعا تاکنون شانس حضور در تیم ملی بزرگسالان کشورشان را بدست نیاورده اند اما پتانسیل و توانایی هایشان این شانس را به آنها می دهد که شاید این اتفاق برایشان بیفتد.

در این گزارش نام سه بازیکن تیم ملی جوانان ایران نیز ذکر گردیده است و فیبا پیش بینی نموده است که این سه بازیکن توانایی حضور در تیم ملی بزرگسالان ایران را دارند.

طبق اعلام فیبا، با توجه به بازنشسته شدن اوشین ساهاکیان تیم ملی ایران به زودی به یک فوردارد قدرتی جوان احتیاج خواهد داشت. آیا امیرحسین رضایی فر، متین آقاجان پور و احسان دلیرذهان می توانند این احتیاج را برآورده نمایند؟

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، تیم ملی بسکتبال جوانان ایران با بی توجهی و بی مهری فدراسیون راهی رقابت های قهرمانی آسیا شد و به عنوان مدافع عنوان قهرمانی نتوانست از این عنوان دفاع کند. ایران حتی دستش از سهمیه جام جهانی نیز کوتاه ماند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "گزارش فیبا از سه بسکتبالیست جوان ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش فیبا از سه بسکتبالیست جوان ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید