احتمال غیبت سیسوکو در هر دو بازی تاتنهام با آژاکس

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، هافبک فرانسوی اسپرزها ممکن است هر دو بازی رفت و برگشت با آژاکس در لیگ قهرمانان اروپا را از دست بدهد.

احتمال غیبت سیسوکو در هر دو بازی تاتنهام با آژاکس

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، تیم فوتبال تاتنهام پس از اینکه در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، منچسترسیتی را در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه 4 بر 4 متوقف کرد و به خاطر قانون گل زده بیشتر در خانه حریف، جواز حضور در مرحله نیمه نهایی این رقابت ها را کسب کرد، در حالی خود را آماده رویارویی با آژاکس می نماید که احتمال غیبت هافبک فرانسوی اسپرزها در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل این تیم هلندی وجود دارد.

نشریه تایمز انگلیس گزارش داد موسی سیسوکو که در بازی برگشت با منچسترسیتی از ناحیه کشاله ران آسیب دید، به مدت دو هفته به دور از میادین خواهد بود و این بدین معناست که او ممکن است هر دو بازی رفت و برگشت مقابل آژاکس را از دست بدهد.

در سوی دیگر هوگو یوریس، دروازه بان فرانسوی تاتنهام هم از ناحیه عضلانی دچار مصدومیت شده به همراه هری وینکس، هافبک انگلیسی اسپرزها در لیست بازیکنان مصدوم سفیدپوشان لندنی هستند.

شاگردان مائوریسیو پوچتینو از ساعت 23:15 امشب در دیداری معوقه از هفته سی وسوم لیگ برتر انگلیس در استادیوم خانگی خود پذیرای برایتون هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "احتمال غیبت سیسوکو در هر دو بازی تاتنهام با آژاکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال غیبت سیسوکو در هر دو بازی تاتنهام با آژاکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید