اسامی دانشجویان برگزیده طرح شهراد دانشگاه یزد اعلام شد

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، مرکز استعداد های درخشان دانشگاه یزد، اسامی 40 نفر از برگزیدگان طرح شهراد سال تحصیلی 1401-1400 این دانشگاه را منتشر کرد.

اسامی دانشجویان برگزیده طرح شهراد دانشگاه یزد اعلام شد

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ بلاگ پو، مرکز استعداد های درخشان دانشگاه یزد، اسامی 40 نفر از برگزیدگان طرح شهراد سال تحصیلی 1401-1400 این دانشگاه را منتشر کرد.

براساس این گزارش، گواهی های مربوطه، به همراه راهنما و نحوه استفاده از تسهیلات طرح شهراد برای برگزیدگان به وسیله پست الکترونیکی اعلام شده از سوی دانشجویان در سامانه شهراد ارسال خواهد شد.

بعلاوه برگزیدگان این طرح می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با محمدرضا ابوالفضلی کارشناس این مرکز به شماره 31234486 تماس بگیرند.

یادآور می گردد طرح شهرداد در قالب حمایت از دانشجویان مستعد و برتر دانشگاه یزد از سوی مرکز استعداد های درخشان این دانشگاه با توجه به افتخارات و فعالیت های ممتازی اعم از موفقیت های دوران دانش آموزی (نظیر المپیاد های دانش آموزی، رتبه کنکور سراسری و معدل دیپلم) و دستاورد های دوران دانشجویی (مانند المپیاد های دانشجویی، رتبه کنکور در آزمون کارشناسی ارشد، کسب رتبه در جشنواره های معتبر و سایر فعالیت های آموزشی و پژوهشی) و امتیازدهی این مرکز بر این اساس به آنان، متقاضیان مشمول جوایز و تسهیلات مختلف و متعدد می شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "اسامی دانشجویان برگزیده طرح شهراد دانشگاه یزد اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسامی دانشجویان برگزیده طرح شهراد دانشگاه یزد اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید