اطلاعات کامل درباره شرکت در نمایشگاه اکسپوی دوبی 2020

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، موضوع نمایشگاه اکسپوی دوبی چیست؟

نمایشگاه دنیای یا نمایشگاه اکسپو یکی از قدیمی ترین و بزرگترین رویدادهای کره زمین است. این نمایشگاه هر پنج سال برگزار می گردد و یک شهر میزبان این مناسبت می باشد که هر بار شش ماه به طول می انجامد و از هر کشوری در دنیا دعوت می گردد تا در نمایش برترین مواردی که ارائه می دهند، شرکت کند.

اطلاعات کامل درباره شرکت در نمایشگاه اکسپوی دوبی 2020

هدف نمایشگاه اکسپو یاری به مردم و ملت های سراسر کره زمین است که با به اشتراک گذاشتن ایده ها، نشان دادن نوآوری و هموارتر کردن راستا پیشرفت در زمینه هایی مانند فن آوری و معماری، بیاموزند و از ایده های نو بهره گیرند.

اینکه کدام شهر میزبان نمایشگاه اکسپو باشد، به وسیله Bureau International des Expositions معین می شود. در ادامه به بعضی از بزرگترین نمایشگاه های اکسپو در تاریخ و اینکه چگونه آنها بر هنر، معماری و بافت شهری اطراف خود تأثیر گذاشته اند، اشاره میکنیم.

شرکت در نمایشگاه اکسپوی دوبی

برای شرکت در نمایشگاه اکسپوی دوبی احتیاج به ویزای نمایشگاهی دارید. خوشبختانه ما در وبلاگ بلاگ پو با تیم متخصص در حوزه اعزام مسافر به نمایشگاه ها همیشه پیروز عمل نموده ایم. از این جهت برای شرکت در نمایشگاه نمایشگاه اکسپوی دوبی 2020 کافیست با وبلاگ بلاگ پو در تماس باشید تا برترین هدایت برای شما ارائه شود.

تاریخ برگزاری نمایشگاه اکسپوی دوبی 2020

تاریخی که برای برگزاری نمایشگاه EXPO در نظر گرفته شده است به آخرین بیانیه به توضیح زیر است:

افتتاحیه : 1 اکتبر2021 (9 مهر 1400)

اختتامیه:31 مارچ 2022 (11 فروردین 1401)

در بیانیه سایت https://www.expo2020dubai.com عنوان شده است، با توجه به شرایط همه گیری ویروس کرونا در جهان، با در نظر گرفتن این بازه زمانی به شرکت نمایندگان و کشورهای مختلف اجازه داده می شود تا با خیال راحت از تاثیر ویروس بر شرایط، به خلق و تبادل افکار خلاق برای پیدا کردن راه چاره های مناسب برای چالش بزرگی که جهان با آن درگیر است بپردازند.

کشور امارات و دبی مفتخر است اعلام نماید EXPO2020 بزرگترین رویدادی است که تا به امروز در جهان عرب رخ داده است، این نمایشگاه میزبان 192 کشور، مشاغل مختلف، شرکت های چندجانبه و موسسات آموزشی است.

چرا نمایشگاه اکسپوی دوبی مهم است؟

از آن جا که نمایشگاه اکسپو(EXPO) باعث حفظ کره زمین و هم چنین پایداری، تحرک و فرصت ها می شود، از اهمیت برخوردار است.

نمایشگاه Expo 2020 دبی جشنی از منظره 2021 امارات متحده عربی خواهد بود، نه تنها باعث رشد چشمگیر می شود، بلکه باعث تسریع در توسعه مشاغل نوآورانه در امارات متحده عربی می شود که شرایط بین المللی کشور را به عنوان مکانی برای تجارت بهبود می بخشد.

مضامین نمایشگاه اکسپوی دوبی

این نمایشگاه موضوعی با عنوان اتصال فکر ها، ایجاد آینده خواهد داشت. نمایشگاه هم چنین دارای سه زیر مجموعه فرصت، تحرک و پایداری خواهد بود، هرکدام از این زیر مجموعه ها، غرفه خاص خود را دارند.

محل اقامت برای بازدید از نمایشگاه اکسپوی دوبی

کشور امارات متحده برای اقامت بازتماشامایندگان نمایشگاه اکسپو دبی یک هتل 239 اتاقه به نام Occidental Dubai را ساخته است.

بازتماشامایندگان می توانند به راحتی و بدون دغدغه به بازدید خود از نمایشگاه اکسپو بپردازند. هتل ساخته شده دارای آخرین امکانات و فن آوری های روز جهان برای میزبانی است.

هتل Occidental Dubai دارای اتاق هایی برای برگزاری جلسات تجاری است. غذاهایی که در این هتل برای بازتماشامایندگان سرو می شود، متنوع و مدیترانه ای است.

مکان برگزاری نمایشگاه اکسپو در دوبی

نمایشگاه اکسپو دبی در منطقه ای به نام دبی جنوبی برگزار می شود. این نمایشگاه در نزدیکی فرودگاه بین المللی آل مکتوم واقع شده است، بازدید نمایندگان می توانند بلافاصله بعد از رسیدن به دبی وارد نمایشگاه شده و از شگفتی های آن لذت ببرند.

مساحت این نمایشگاه به 4.38 کیلومتر می رسد. در دبی جنوبی نمایشگاه های زیادی برگزار می شود، اما نمایشگاه اکسپو دبی مانند یک نگین در میان این نمایشگاه ها می درخشد.

نمایشگاه اکسپوی دوبی چگونه باعث رونق مالی خواهد شد؟

نمایشگاه اکسپوی دبی باعث رونق مالی کشورها می شود. سران امارات متحده عربی پیش بینی نموده اند که نمایشگاه اکسپوی دبی چیزی حدود 277000 شغل تازه را در این کشور ایجاد می نماید.

بازتماشامایندگان این نمایشگاه بر اساس آمارهای پیش بینی شده به 25 میلیون نفر می رسند. امارات متحده عربی برای خدمات دهی به بازتماشامایندگان این نمایشگاه پنج فرودگاه بین المللی را آماده نموده است.

نمایشگاه اکسپوی از تاریخ 20 اکتبر آغاز می شود و در 10 آوریل سال 2021 میلادی به اتمام می رسد.

برنامه های رئیس جمهور دبی برای نمایشگاه اکسپوی دوبی 2020

در سال 2013 میلادی بود که اعلام شد کشور دبی در سال 2020 میلادی حق میزبانی نمایشگاه اکسپو را دارد. مردم دبی برای اینکه حق میزبانی این نمایشگاه را بدست آوردند، بسیار خوش حال بودند.

معاون رئیس جمهور امارات متحده عربی بعد از اعلام شدن خبر حق میزبانی نمایشگاه اکسپو اظهار داشت، تمامی موسسات آموزشی در آن موقع تعطیل هستند.

نخست وزیر امارات متحده عربی گفت؛ میخواهد در نمایشگاه اکسپوی دبی تمامی مردم جهان را شگفت زده کند. بلندترین ساختمان جهان که برج خلیفه نام دارد، بعد از گرفتن حق میزبانی با آتش بازی آسمان دبی را روشن کند.

چگونه می توانیم به نمایشگاه اکسپوی دوبی دسترسی داشته باشیم؟

اگر مایل به خرید تور نمایشگاه نیستید، به شما پیشنهاد می کنیم که در تاریخی که مجمع بین المللی BIE برای اجرای این نمایشگاه تصویب نموده است، به بازدید از این نمایشگاه بروید.

ممکنه برای شما سوال پیش بیاد که به چه صورت می توانیم به نمایشگاه دسترسی داشته باشیم؟ پس با ما همراه باشید.

نمایشگاه اکسپوی 2020 دبی از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 تا 1 و پنج شنبه و آدینه از ساعت 10 تا 2 باز است و علاقه مندان می توانند با خرید بلیط به بازدید از این نمایشگاه بروند.

خرید بلیط به وسیله سایت خود نمایشگاه اکسپوی و باجه های بلیط فروشی امکان پذیر است. به علت آنکه تاریخ اجرای این نمایشگاه تغییر نموده است، لذا بلیط ها هنوز در دسترس عموم قرار نگرفته است.

نمایشگاه اکسپوی به محض آغاز شدن، تاریخ بلیط ها را به مردم اطلاع می دهد. بازتماشامایندگان می توانند از این نمایشگاه به صورت ماهانه و یا فصلی خرید نمایند.

شرکای برتر نمایشگاه اکسپوی دوبی 2020

Accenture(1

Cisco(2

Dp WORLD(3

Emirates NBD(4

Etisalat(5

Nissan(6

SAP(7

Siemens(8

Mastercard(9

PepsiCo(10

Emirates(11

سایت رسمی نمایشگاه اکسپوی دوبی

سایت رسمی نمایشگاه اکسپوی دوبی ???? 2020 https://www.expo2020dubai.com/

هدف از برگزاری نمایشگاه اکسپوی دوبی 2020 چیست؟

هدف از برگزاری این نمایشگاه، ایجاد ارتباط مستقیم بین کشورها است که با برنامه های خلاقانه و مشارکتی باعث سرعت بخشیدن و ارتقا راه چاره هایی می شوند که ضمن محافظت از کره زمین، زندگی را برای مردم بهتر و پیشرفته تر می نمایند.

آیا دوبی اکسپو 2020 پیروز خواهد بود؟

بیشتر مردم منتظر تماشا و شرکت کردن در نمایشگاه اکسپو دبی 2020 هستند، بسیاری از ساکنان دبی اطمینان دارند که نمایشگاه 2020 تأثیر مثبتی بر اقتصاد و جامعه آن ها خواهد گذاشت.

شیخ محمد بن راشد در دسامبر 2019 از این نمایشگاه بازدید کرد و گفت:

این رویداد یکی از بزرگترین گردهماییهای جهانی است که بزرگترین فکرهای جهان را گرد هم می آورد تا در خصوص چگونگی شکل دادن به آینده بحث نمایند. جوانان باید نقشی اساسی، در این رویداد بزرگ داشته باشند و فرصتهای مشاهده ، یادگیری و یاری به ایده های خلاق را بدست آورند تا آنها بتوانند راه چاره های ابتکاری برای ایجاد آینده بهتر برای منطقه و جهان را بسازند.

هزینه بلیط نمایشگاه اکسپوی دوبی چقدر است؟

برای یک روز 95 درهم برای 3 روز 195 درهم. از این جهت خرید بلیط 3 روزه برای شرکت نمایندگان به صرفه تر خواهد بود.

هزینه مترجم برای شرکت در تور نمایشگاه

برای افرادی که قصد دارند در تور اکسپوی دوبی 2020 با مترجم همراه باشند روزانه 120 دلار به بالا هزینه برای مترجم اخذ می شود.

خدمات وبلاگ بلاگ پو در برگزاری تور نمایشگاهی اکسپوی دوبی 2020

برای ثبت خرید تور نمایشگاه کافی است که به وبلاگ بلاگ پو مراجعه نمایید و یا با شماره 54795000 - 021 تماس حاصل نمایید. با توجه اینکه وبلاگ بلاگ پو جز اولین برگزار نمایندگان تورهای نمایشگاهی در ایران بوده است، پس ارائه خدمات حرفه ای از مجموعه وبلاگ بلاگ پو در زمینه تورهای نمایشگاهی میسر خواهد بود.

اخذ ویزای نمایشگاه اکسپوی دوبی 2020 در وبلاگ بلاگ پو

برای اخذ ویزای نمایشگاهی با اطمینان خاطر، کار را به وبلاگ بلاگ پو بسپارید. در حالی که شما در فضای محبت آمیز وبلاگ بلاگ پو مشغول سرو قهوه هستید، راهنمای ویزای نمایشگاهی، مدارک و پرونده شما را وارد جریان کار خواهد نمود و کمتر از 20 روز کاری از جانب راهنمای ویزای نمایشگاهی، خبر دریافت ویزای نمایشگاهی را می شنوید. برای مطالعه مدارک ویزای نمایشگاهی روی آن کلیک نمایید.

راهنمای تور نمایشگاهی و مترجم وبلاگ بلاگ پو برای توراکسپوی دوبی

بعد از تمام مراحل بالا، جلسه معارفه با حضور لیدر فارسی زبان و سایر مسافران تور برگزار می شود، لیدر فارسی زبان و بعلاوه مترجم که در محل نمایشگاه حضور دارد، شما را به بهینه ترین شکل، به احتیاجتان خواهد رساند. همراهی لیدر از ایران و حضور یک مترجم در نمایشگاه … کار را برای شما مسافران تور نمایشگاهی، آسان تر خواهد نمود.

تنظیم قرار دیدار نمایشگاهی اکسپوی دوبی در وبلاگ بلاگ پو

اگر برای کسب و کار خود مایل به تنظیم قرار دیدار با برگزارنمایندگان و یا حتی غرفه داران نمایشگاه هستید، در زمان مراجعه به وبلاگ بلاگ پو باید موضوع را به اطلاع راهنمای تور نمایشگاهی برسانید، تا خواسته شما، برنامه ریزی و هماهنگ شود. اتفاق خوبی که در تورهای نمایشگاهی وبلاگ بلاگ پو رخ می دهد: شما با صاحبان کسب و کارهای بزرگ داخلی نیز روابط محبت آمیز ای پیدا خواهید کرد.

خدمات تور نمایشگاهی وبلاگ بلاگ پو در یک نگاه

  • ترانسفر فرودگاهی

  • رزرو هتل

  • پرواز

  • اخذ کارت ورودی نمایشگاه

  • راهنمای فارسی زبان و مترجم

  • بیمه مسافرتی

  • ویزای نمایشگاهی

  • مشاوره رایگان

  • تنظیم قرار دیدار نمایشگاهی

  • خدمات نمایشگاهی

  • تفریحات و گشت در کنار بازدید از نمایشگاه

  • و سایر خدمات …

تور نمایشگاه اکسپوی دبی 2020

لینک پیش ثبت نام تور اکسپو دبی 2020

عنوان تاگل

Toggle content goes here, click edit button to change this text.

منبع: ژیوار

به "اطلاعات کامل درباره شرکت در نمایشگاه اکسپوی دوبی 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعات کامل درباره شرکت در نمایشگاه اکسپوی دوبی 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید