ایجاد زیرساخت برای استقرار مستقیم 1500 نفر فناور در کارخانه نوآوری البرز ، نزدیک به 300 شرکت دانش بنیان در البرز فعالیت می نمایند

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، مدیر کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز گفت: در فضا های اداری این کارخانه ظرفیتی برای استقرار حدود 1500 نفر به طور مستقیم فراهم می گردد.

ایجاد زیرساخت برای استقرار مستقیم 1500 نفر فناور در کارخانه نوآوری البرز ، نزدیک به 300 شرکت دانش بنیان در البرز فعالیت می نمایند

به گزارش خبرنگار استان های وبلاگ بلاگ پو، امیر سرکندی، مدیر کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز با بیان اینکه هم اکنون نزدیک به 300 شرکت دانش بنیان در البرز فعالیت دارند، گفت: استان البرز در سال های اخیر در حوزه فناوری، شتاب دهنده ها، استارتاپ ها و اقتصاد دیجیتال رشد بسیاری خوبی داشته است.

سرکندی بیان نمود: در البرز ظرفیت های فناورانه ای وجود دارد که می تواند این استان را به یکی از مراکز مهم زیست بوم نوآوری در کشور تبدیل کند.

مدیر کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز با اشاره زیرساخت های آماده شده در البرز برای توسعه فناوری های نوین، گفت: به زودی شاهد تحول بنیادین در توسعه مراکز مرتبط با نوآوری و فناوری در البرز خواهیم بود.

وی با بیان اینکه در فضا های اداری کارخانه نوآوری البرز ظرفیت استقرار حدود هزار و 500 نفر به صورت مستقیم وجود دارد، اضافه کرد: بیش از 10 هزار نفر هم به صورت غیرمستقیم در این کارخانه مستقر می شوند.

سرکندی گفت: امکاناتی مانند زیرساخت های فنی، مربی و مشاوران خبره، سرمایه گذاران ریسک پذیر، خدمات دهندگان به استارتاپ ها و شتاب دهنده ها، هم چنین میز های اشتراکی و اختصاصی برای فریلنسر ها و تیم های جوان استارتاپی، سالن های فلت برای حضور شتابدهنده ها به همراه تیم هایشان، فضا های اختصاصی و مستقل برای حضور کارآفرینان شرکت ها بخشی از امکانات برای تبدیل کردن این کارخانه به نماد فنآوری و نوآوری در استان البرز است که به زودی شاهد افتتاح رسمی آن خواهیم بود.

لازم به ذکر است، کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز در زمینی به وسعت 10 هکتار در حال آماده سازی است که فاز اول آن در یک هکتار، هم اکنون آماده استقرار شتابدهنده های تخصصی، گروه های استارتاپی و دیگر فعالان نوآوری است. در طراحی این کارخانه، امکان فعالیت در تمامی روز های هفته و تمامی ساعات روز فراهم شده است که این موضوع از ویژگی های خاص این کارخانه است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ایجاد زیرساخت برای استقرار مستقیم 1500 نفر فناور در کارخانه نوآوری البرز ، نزدیک به 300 شرکت دانش بنیان در البرز فعالیت می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد زیرساخت برای استقرار مستقیم 1500 نفر فناور در کارخانه نوآوری البرز ، نزدیک به 300 شرکت دانش بنیان در البرز فعالیت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید