بارسلون خلوت تر از هر زمان دیگری است ، خبری از 30 میلیون گردشگر سال 2019 نیست!

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، به دلیل شیوع ویروس کرونا مناطق گردشگری بارسلونا از تاریخ 13 مارس برای بازدید کنندگان بسته شده است و سخنگوی سازمان گردشگری شهر بارسلون نیز گفته است که بارسلون از جنگ ها و بسیاری موانع دیگر جان سالم به در برده است. در سال های اخیر، سالانه نزدیک به 30 میلیون گردشگر سالانه به بارسلونا، در شمال شرقی اسپانیا، سفر کردند تا از مکان های تاریخی آن، سواحل و فرهنگ کاتالونیا لذت ببرند. تعداد زیادی از آنها (تخمین زده می شود 3.2 میلیون نفر در سال 2019) گردشگرانی بودند که با کشتی کروز به بندر این شهر، که بزرگترین بندر در دریای مدیترانه است، وارد شدند. درآمد حاصل از گردشگری تقریباً یک پنجم از درآمد بخش تجاری شهر را تشکیل می دهد.

بارسلون خلوت تر از هر زمان دیگری است ، خبری از 30 میلیون گردشگر سال 2019 نیست!

وبلاگ بلاگ پو - اما اکنون و در زمان شیوع کرونا، خیابان های شلوغی مانند خیابان سانتا ماریا دل مار در محله البورن متروک شده اند و همه چیز برای مسافران و افراد محلی تغییر کرده است. بلافاصله پس از ورود کرونا در اواخر فوریه، گردشگری تعطیل شد و ساکنان شروع به تن دادن به یکی از سخت ترین قرنطینه ها در بین دیگر شهرهای جهان کردند.

این روزها بارسلونا چگونه به نظر می رسد؟

خرید مواد غذایی، یکی از معدود فعالیت های مجاز در هنگام شیوع ویروس کرونا در بارسلونا است. در یک صبح آرام در اوایل آوریل، نور خورشید کوچه های قرون وسطایی بارسلونا را روشن می کند. این صحنه ممکن است زیبا به نظر برسد، اما این سکوت نشان می دهد که هیچ چیز خوب نیست.

منبع : ام اس ان تراول

منبع: چمدان

به "بارسلون خلوت تر از هر زمان دیگری است ، خبری از 30 میلیون گردشگر سال 2019 نیست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارسلون خلوت تر از هر زمان دیگری است ، خبری از 30 میلیون گردشگر سال 2019 نیست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید