تبدیل هزار و 300 کیلومتر شبکه مسی به کابل خودنگهدار در استان اردبیل

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت:هزار و 300 کیلومتر از خطوط مسی در استان به کابل خودنگهدار تبدیل شده است.

تبدیل هزار و 300 کیلومتر شبکه مسی به کابل خودنگهدار در استان اردبیل

حسین قدیمی گفت: اولویت اول در اجرای این پروژه مسیرهایی است که احتمال وقوع سرقت سیم در این منطقه ها زیاد بوده یا سرقت سیم اتفاق اتفاق افتاده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل می گوید: دومین اولویت مسیرهایی است که دارای ضعف برق هستند که با تعویض سیم، هم ضعف برق از بین رفته و هم شاهد کاهش تلفات شبکه در این منطقه ها خواهیم بود.

به گفته او، مجموع این پروژه هزار و 300 کیلومتر است که برای اجرای این پروژه هزینه ای بالغ بر 2 هزار و600 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

قدیمی گفت: از هزار و 300 کیلومتر طرح تعویض کابل خود نگهدار به تفکیک شهرستان اردبیل 300 کیلومتر، امور یک برق اردبیل 80 کیلومتر، امور دو برق اردبیل 120 کیلومتر، امور سه برق اردبیل 100 کیلومتر، سرعین 15 کیلومتر، نیر 42 کیلومتر، نمین 14 کیلومتر، پارس آباد و اصلاندوز 290 کیلومتر، مشگین شهر 124 کیلومتر، خلخال 175 کیلومتر، کوثر 50 کیلومتر، گرمی 120 کیلومتر و بیله سوار 170 کیلومتر در دست اجراست.

به گفته مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل از شروع عملیات اجرایی جایگزینی کابل خود نگهدار در شهرستان خلخال تا به امروز 70 کیلومتر کابل خود نگهدار جایگزین سیم های مسی شده و در حال حاضر نیز اجرای این طرح در منطقه ها مختلف این شهرستان ادامه دارد.

قدیمی گفت: اجرای طرح کابل خود نگهدار با بکارگیری از ظرفیت 7 پیمانکار توانمند هم اکنون در همه منطقه ها استان اردبیل در حال انجام است.

او می گوید: با خاتمه عملیات اجرای این پروژه بزرگ، قسمت عمده ای از مشکل سرقت سیم های برق که یکی از علل نارضایتی اصلی مشترکین و چالش اساسی این شرکت محسوب می گردد، رفع خواهد شد.

وبلاگ بلاگ پو اردبیل اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تبدیل هزار و 300 کیلومتر شبکه مسی به کابل خودنگهدار در استان اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبدیل هزار و 300 کیلومتر شبکه مسی به کابل خودنگهدار در استان اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید