معرفی هتل مارتی ریزورت مارماریس ، 5 ستاره

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، هتل مارتی ریزورت مارماریس | Marti Resort Hotel Marmaris

هتل لوکس و پنج ستاره مارتی ریزورت (Marti Resort Hotel Marmaris) در منطقه ایچمیلر (İçmeler) شهر مارماریس واقع شده است که یکی از محبوب ترین و زیباترین مقاصد گذارندن یک تعطیلات رویایی در دنیا است. این هتل اولین ریزورتی است که در کشور ترکیه با معماریی زیبا ساخته شد. مهمانان هتل را با خاطراتی فراموش نشدنی ترک خواهند کرد. در ادامه با ما در خبرنگاران همراه باشید تا به اتفاق یکدیگر، انواع خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله هتل مارتی ریزورت مارماریس را با مرکز شهر به تفصیل مورد آنالیز قرار دهیم.

معرفی هتل مارتی ریزورت مارماریس ، 5 ستاره

خدمات رفاهی هتل مارتی ریزورت مارماریس

هتل این امکان را در اختیار شما قرار می دهد که با ماشین مخصوص هتل در فرودگاه در پی شما بیایند. توجه داشته باشید که برای رفتن به مارماریس معمولا ابتدا به ازمیر یا دالامان رفته و از آن جا جهت زیادی تا هتل در پیش است. اگر بیش از 7 شب اقامت داشته باشید این ترنسفر از فرودگاه دالامان برای شما رایگان خواهد بود. هتل مارتی ریزورت مارماریس all-inclusive می باشد و تمام طول روز می تواند از غذاها، نوشیدنی ها و میان وعده های آن نوش جان کنید. هتل دارای اینترنت رایگان می باشد و ورود حیوانات خانگی با پرداخت شبی 100 لیر برای هر حیوان مجاز است.

پذیرش هتل به صورت بیست و چهار ساعته جوابگوی شما خواهد بود و اگر با کودک خردسال سفر می کنید می توانید با خیال راحت آن ها را به پرستاران کودک هتل بسپارید (با پرداخت هزینه اضافی). اتاق های هتل به صورت روزانه تمیز می شوند و وسایل آرایشی-بهداشتی لازم در اتاق قرار داده می شوند.

  • آسانسور
  • کلاب بچه ها
  • فضای خانوادگی
  • استند فروش سوغاتی
  • تهویه هوای مطبوع
  • اینترنت رایگان
  • خدمات خشکشویی
  • واکس کفش
  • اتاق کنفرانس

پذیرش هتل از ساعت 2 بعد از ظهر تا 12 شب، تحویل اتاق ت اساعت 12 ظهر با انجام می شود، البته می توانید چمدان ها را به اتاق چمدان تحویل دهید و از خدمات هتل بهره ببرید. کارمندان هتل به زبان های بلغاری، روسی، انگلیسی، ترکی، آلمانی و فرانسوی جوابگوی شما خواهند بود

امکانات تفریحی هتل مارتی ریزورت مارماریس

هتل مارتی ریزورت مارماریس دارای ساحلی اختصاصی و ماسه ای است که استفاده از آن بسیار دلپذیر است و به تنهایی می تواند علت انتخاب این هتل باشد. البته امکانات این هتل بیشمار است. هتل دارای چندین استخر فضای باز و سرپوشیده است. در کنار ساحل چترهای آفتاب و حوله رایگان در اختیار شما قرار می دهد. در کنار ساحل و استخر کافه ای وجود دارد که نوشیدنی و خوراکی های سبک سرو می نماید. هتل دارای سالن آرایش، حمام ترکی، جکوزی و سونا نیز می باشد.

برای زوج های که تصمیم دارد شروع زندگی مشترکشان را در این هتل جشن بگیرند نیز خدمات عروسی ارائه می شود.

رستوران های هتل

رستوران کاپادوکیه (KAPADOKYA): برای تزیین رستوران از چوب های به سبک دریای سیاه در گذشته استفاده شده است و دارای بالکنی با منظره خلیج ایچمیلر و دریای اژه است و به صورت بوفه تمامی غذاها برای مهمانان هتل رایگان در آن سرو می شود. بعضی عصرها موسیقی زنده نیز در آن نواخته می شود.

رستوران تراس ترک (Teras Turk): انتخاب این رستوران با منظره فوق العاده اش و غذاهای ترکیی که سرو می نماید یک عصر شگفت انگیز را برای شما رغم خواهد زد.

رستوران لاگروتا (LA GROTTA): رستوران به سبک معماری شرقی و زمان حکومت دولت عثمانی ساخته شده است و بشقاب هایی شگفت انگیز از غذاهایی ایتالیایی را طبخ می نمایند.

رستوران اتاگ آسیا (OTAG ASIA): این رستوران که به صورت انتخابی از منو سفارش می گیرد منتخبی از غذاهای آسیایی را سرو می نماید.

اسنک بار اتاگ (OTAG): رستورانی کنار استخر که صبحانه را می توانید در آن هم نوش جان کنید. اسنک و غذاهای سبک نیز در طول روز در آن سرو می شود.

روستوران تیکی (TIKI): رستوران تیکی مشرف به ساحل است و تمامی افراد خانواده با سلیقه های متفاوت می توانند بشقابی از غذاهای ایتالیایی یا آمریکایی سفارش دهند و با منظرهی از خلیج ایچمیلر آن را نوش جان نمایندو

امکانات اتاق های هتل

در هتل مارتی ریزورتمارماریس تلویزیون صفحه تخت با پوشش شبکه های جهانی موجود است و تهویه هوا در اتاق ها فضا را دلچسب می نماید. سرویس حمام دارای تمام لوازم بهداشتی-آرایشی مانند شامپو، صابون، مسواک، خمیردندان، حوله لباسی، سشوار و دوش هستند. چای ساز نیز در اتاق موجود است. در سفر به این هتل نیازی به حمل سشوار نیز ندارید. اتاق های آن دارای بالکن های با منظرههای متفاوت هستند و نظافت روزانه در آن انجام می شود. بطری آب رایگان نیز در اتاق واقع شده است و هر روز شارژ می شود. دیگر موارد عبارتند از:

  • تلفن
  • صندوق امانات
  • مینی بار
  • میز کار
  • کمد بزرگ لباس

انواع اتاق های هتل

  • سوییت دولوکس: این سوییت ها در دو سایز متفاوت خدمات می دهند که سایز کوچک آن ها 58 متر است. اتاق کوچک تر دارای 1 تخت دبل و یک کاناپه دابل است که سه نفر می توانند در آن اقامت نمایند. اتاق بزرگ تر دارای یک تخت دابل و دو تخت تویین است و می تواند میزبان چهار نفر باشد.
  • اتاق سوپریر دولوکس: اتاق ها 34 متر مساحت دارند و دارای یک تخت دبل یا تویین هستند امکان اضافه کردن تخت به آن ها نیز وجود دارد. با منظره دریا و جنگل خدمات می دهد.
  • دولوکس ویلا: این اتاق ها 60 متر مربع مساحت دارند سه مهمان همراه با 2 کودک می توانند در آن اقامت نمایند.

فاصله هتل تا جاذبه های مارماریس

مارماریس شهر نسبتا کوچکی است و با کرایه کردن ون های تاکسی (دولموش) و یا پیاده (نیم ساعته) وبا استفاده از دوچرخه می توان از هتل به مرکز شهر مارماریس رسید و از مغازه ها و جاذبه های خود مرکز شهر تماشا کرد. جهت پیاده روی و دوچرخه سواری نیز حودش حال و هوایی خاصی دارد. جاده ای در امتداد ساحل که از کنار سایر هتل ها می گذرد و حس و حال خوبی را در افراد ایجاد می نماید.

  • میدان جوان مارماریس (Marmaris Dancing Fountains): حدود 8 کیلومتر با هتل فاصله دارد و با تاکسی بیست دقیقه ای به آن می رسید.
  • قلعه مارماریس (Marmaris Kalesi): در 8 کیلومتری هتل است و با تاکسی 16 دقیقه زمان خواهد برد.
  • رودخانه دالیان (Dalyan River): 80 کیلومتر با هتل فاصله دارد و اگر اهل ماجراجویی باشید با تاکسی در حدود 1 ساعت زمان برای رفتن آن اختصاص خواهید داد.
  • (Atlantis Waterpark): پارک تنها 6 کیلومتر با هتل فاصله دارد و با تاکسی تنها 10 دقیقه صبر کردن شما را به پارک می رساند.
  • فاصله هتل تا فرودگاه ازمیر 250 کیلومتر است و با خودرو بین سه تا چهار ساعت راه در پیش خواهید داشت.

موقعیت هتل مارتی ریزورتمارماریس

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

Kumluorencik Mevkii Marmaris Mugla 48720

منبع: booking.com

منبع: الی گشت

به "معرفی هتل مارتی ریزورت مارماریس ، 5 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل مارتی ریزورت مارماریس ، 5 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید