تصاویر ، شاسی بلند تازه مرسدس بنز مایباخ چشم ها را خیره می نماید

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، مرسدس بنز، شاسی بلند فوق لوکس و تمام برقی خود را با نام مایباخ EQS SUV معرفی کرد. این شاسی بلند استاندارد در اصل همان EQS 580 است اما دارای ویژگی هایی نظیر کابین لوکس تر و قدرت بیشتر است.

تصاویر ، شاسی بلند تازه مرسدس بنز مایباخ چشم ها را خیره می نماید

به گزارش وبلاگ بلاگ پو و به نقل از آرنائو، شاسی بلند مایباخ EQS 680 را می توان فورا به علت رنگ دو رنگ آن تشخیص داد. این خودرو در پنج ترکیب مختلف عرضه می گردد، انتظار می رود که ششمین آن در آینده فراوری گردد. چرخ های 21 اینچی به عنوان استاندارد عرضه می شوند، اما یک گزینه 22 اینچی با آن رنگ آمیزی اضافی در دسترس خواهد بود.

از نظر عملکرد، نسخه مایباخ بر پایه شاسی بلند استاندارد EQS با 113 اسب بخار اضافی از مجموع 649 اسب بخار و حداکثر گشتاور 949 نیوتن متر ساخته شده است. هنوز درباره ظرفیت باتری این خودرو خبری انتشار نیافته، اما احتمالا می توان فرض کرد که دو موتور چرخ های این خودرو را به حرکت می آورند. این وسیله نقلیه با هر بار شارژ قادر به پیمایش 600 کیلومتر خواهد بود.

علاوه بر نمادهای مایباخ در سراسر بدنه و رنگ آمیزی های نو، این SUV ویژگی های آیرودینامیکی خود را نیز تغییر می دهد. ضریب درگ آن 0.29 است که بدتر از ضریب درگ 0.26 شاسی بلند اصلی EQS است، اما مرسدس می گوید سعی دارد این ضریب را به 0.28 کاهش دهد.

نمای جلو از یک تکه کامل به جلوپنجره ای با خطوط عمودی مستقیم تغییر نموده است، مرسدس در پی ظاهری کلاسیک تر است. علاوه بر حالت های رانندگی شناخته شده مانند Eco، Sport و Individual، مایباخ یک حالت مایباخ (مختص به مرسدس بنز مایباخ) اضافه می نماید که کج شدن یا غلتیدن خودرو حول محور طولی در هنگام عبور از پیچ ها را محدود می نماید و راحتی را در اولویت قرار می دهد. این کار را با تنظیم دمپرها، دریچه گاز و بازیابی انجام می دهد.

گزینه های رنگ داخلی نو به همراه گزینه تزئینات چوبی نیز موجود است. طراحی خاص مایباخ در صفحه کیلومتر شمار دیجیتالی و بعلاوه صفحه نمایش نمادین Hypoer که در سراسر داشبورد کشیده شده، ظاهر می گردد.

سایر ویژگی های ممتاز مانند رایحه اختصاصی مایباخ، سیستم صدای فراگیر Burmester 4D، گزینه های رنگی منحصربه فرد نور محیط داخلی و کنسول مرکزی توسعه یافته برای صندلی های عقب، که برای ایحاد فضای پای بیشتر به عقب منتقل می شوند، همگی در منوی این خودرو هستند. قیمت و زمان عرضه این خودرو و هنوز معین نیست، اما به احتمال زیاد در آینده نزدیک بیشتر در این باره خواهیم شنید.

بیشتر بخوانید:

  • ببینید | مرسدس AMG S 63 E پرفورمنس به بازار آمد
منبع: همشهری آنلاین

به "تصاویر ، شاسی بلند تازه مرسدس بنز مایباخ چشم ها را خیره می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، شاسی بلند تازه مرسدس بنز مایباخ چشم ها را خیره می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید