شرح صمت درباره مقصر گرانی خودرو

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، وزارت صنعت، معدن و تجارت در واکنش به مطلبی با عنوان مقصر گرانی خودرو، جوابیه ای را منتشر نموده که در ذیل می آید.

شرح صمت درباره مقصر گرانی خودرو

در روز های اخیر رسانه ها، مطالب کذبی با عنوان وزیر صمت مردم را مقصر گرانی خودرو معرفی کرد، منتشر نموده اند.

البته تیترسازی های دروغین این رسانه ها علیه مسوولان دولت سیزدهم چیز جدیدی نیست و به عادت روزانه آن ها تبدیل شده و هرجا که نتوانند از سخنان مسوولان دولتی حتی با تقطیع و تحریف، تیتر مدنظر خود را دربیاورند، به ناچار به تیتر های دروغین روی می آورند و جمله ای را به مسوولان دولتی ربط می دهند که اصلا آن ها نگفته اند.

مورد اخیر نیز انتساب این جمله به وزیر صمت است که وی مردم را مقصر گرانی خودرو معرفی نموده است. مثلا در مطلب روزنامه دنیای اقتصاد آمده است: منحنی قیمت خودرو در حالی روزبه روز بالا می رود و مرز ها را یک به یک می شکند که وزیر صنعت، معدن و تجارت تلویحا شهروندان را مقصر این اوضاع آشفته بیان کرد. این در حالی است که وزیر صمت نه تلویحا و نه تصریحا و نه مستقیم و نه غیرمستقیم، مردم را مقصر گرانی خودرو معرفی ننموده است.

این رسانه ها پیش از این نیز واردات خودرو را وعده توخالی وزیر صمت معرفی می کردند؛ اما پس از شروع واردات، نسبت به اکاذیب خود با سکوت عبور کردند و فعلا در حال شمردن تعداد خودرو های وارداتی هستند. آن ها اکنون هم کوشش دارند با انتساب مطالب دروغ به وزیر صمت، رویکرد همیشگی خود را ادامه دهند.

منبع: فرارو

به "شرح صمت درباره مقصر گرانی خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرح صمت درباره مقصر گرانی خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید