فراوری محلول ضدعفونی کننده طبیعی، بی خطر و پایدار در دانشگاه کاشان

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، خبرنگاران/اصفهان معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه کاشان گفت: در راستای مسئولیت اجتماعی دانشگاه کاشان در مقابله با کووید 19، گروه بیوتکنولوژی این دانشگاه، محلول ضدعفونی کننده طبیعی، بی خطر و پایدار فراوری کرد.

فراوری محلول ضدعفونی کننده طبیعی، بی خطر و پایدار در دانشگاه کاشان

مجید منعم زاده در شرح این مطلب، اظهار کرد: این محلول ضدعفونی بر پایه اسیدی و مخلوط با بعضی از ترکیبات گیاهی ساخته شده است.

وی اظهار داشت: خواص اجزای پایه اسید و ترکیب گیاهی در این محلول کاملا ارگانیک و طبیعی بوده و خواص ضدویروسی و ضدباکتری هر دوی آن ها توسط EPA یا سازمان حفاظت از محیط زیست آمریکا و همچنین تعداد زیادی از مقالات علمی مورد تایید قرار گرفته است.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه کاشان اضافه کرد: مجموعه گزارش های علمی نشان می دهد که در صورت کاربرد مناسب، این محلول روی گستره وسیعی از ویروس ها از جمله خانواده کرونا ویروس ها مؤثر است.

­ به گزارش وبلاگ بلاگ پو و به نقل از روابط عمومی دانشگاه کاشان، منعم زاده ادامه داد: این ترکیب از پایداری نسبتا مناسبی برخوردار بوده و قابلیت استفاده برای ضدعفونی کردن دست، سطوح و حتی میوه و سبزیجات را دارد و جزء ترکیبات بی خطر یا GRAS) generally recognized as safe) شناخته شده است.

مقداری از این محلول با همکاری هیئت نخل کاشان تهیه و به صورت رایگان بین عموم توزیع شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "فراوری محلول ضدعفونی کننده طبیعی، بی خطر و پایدار در دانشگاه کاشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری محلول ضدعفونی کننده طبیعی، بی خطر و پایدار در دانشگاه کاشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید