تکواندوکاران 11 کشور در رقابتهای پومسه آنلاین

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، پس از استقبال خوب از نخستین دوره این مسابقات، باشگاه تکاوران کرج با همکاری هیأت تکواندو استان البرز اقدام به برگزاری دومین دوره این مسابقات و به صورت رایگان نموده است. برای حضور در این مسابقات 165 تکواندوکار از کشورمان و 28 تکواندوکار از کشورهای عراق، هنگ کنگ، تاجیکستان، انگلستان، افغانستان، شیلی، عمان، هند، آذربایجان و اندونزی ثبت نام نموده اند.

تکواندوکاران 11 کشور در رقابتهای پومسه آنلاین

این رقابتها روز یکشنبه چهارم خردادماه همزمان با عید سعید فطر برگزار می گردد.

مجتبی نظم ده مسئول برگزاری این مسابقات در این مورد به وبلاگ بلاگ پو گفت: با استفاده از تجربیاتی که از دوره نخست داشتیم، این دوره را با شرایط متفاوت برگزار خواهیم کرد. بر همین اساس تکواندوکاران ویدئویی از اجرای پومسه خود را برای ما ارسال می نمایند و با این تفاوت که برای تکواندوکارانی که پومسه خود را در مکانی غیر از باشگاه ورزشی اجرا نموده اند، 3 دهم امتیاز تشویقی در نظر گرفتیم.

وی در شرح دلیل این امتیاز تشویقی گفت: هدف ما از اجرای این مسابقات تشویق به ماندن و ورزش در خانه است. در راستای همین هدف و به دلیل آنکه اجرای پومسه در شرایط مناسب سالن ورزشی، به مراتب آسان تر خواهد بود تا آنها که در پارک، روی فرش منزل و یا ایزوگام پشت بام پومسه خود را اجرا می نمایند.

پیشکسوت تکواندو ایران ادامه داد: گزینه دیگری که در این مسابقات اجرا می گردد، اجرای پومسه به صورت آنلاین است. یعنی تکواندوکار در زمانی که ما تعیین می کنیم، پومسه خود را اجرا نموده و همزمان داوران با تماشای این اجرا به آن امتیاز خواهند داد. این مورد را ما به فدراسیون جهانی اعلام کردیم و اکنون از سوی اتحادیه اروپا در مرحله فینال مسابقات این قاره در حال اجراست. ما برای تکواندوکارانی که از این گزینه استفاده نمایند نیز 3 دهم امتیاز تشویقی در نظر گرفتیم. چرا که در شیوه ارسال فیلم، تکواندوکار فرصت اصلاح اشتباهات خود را دارد.

نظم ده در پایان گفت: مسابقات به صورت زنده از صفحات اجتماعی پخش خواهد شد و تکواندوکاران شرکت نماینده می توانند در جریان قضاوت داوران و امتیازات خود قرار گیرند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تکواندوکاران 11 کشور در رقابتهای پومسه آنلاین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکواندوکاران 11 کشور در رقابتهای پومسه آنلاین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید