جزئیات عرضه پورشه، بی ام و، لکسوس و هیوندای در مزایده خودروهای خارجی از امروز ، اقداماتی که متقاضیان باید انجام دهند

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، مزایده بیش از 70 دستگاه خودرو از میان 1040 خودرو که در دور نخست مزایده خودروهای خارجی رسوبی به فروش نرفت از 8 صبح امروز شروع شده است و شامل خودروهای مختلفی از جمله پورشه، بی ام و، سراتو، لکسوس، هیوندای و... می گردد.

جزئیات عرضه پورشه، بی ام و، لکسوس و هیوندای در مزایده خودروهای خارجی از امروز ، اقداماتی که متقاضیان باید انجام دهند

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، دور دوم مزایده خودروهای خارجی رسوبی از امروز به وسیله سامانه ستاد الکترونیک دولت شروع شده است. فرایند این مزایده تا ساعت 24 روز یکشنبه (اول آبان) ادامه دارد و متقاضیان برای دریافت اطلاعات لیست خودروها، شرایط مزایده و ارائه پیشنهاد به وبگاه مزایده الکترونیک به نشانی eauc.setadiran.ir مراجعه نمایند.

بر این اساس، تنها دو خودروی سواری پورشه ماکان مدل 2018 درانبارهای تهران موجود است. 26 خودرو در انبارهای خوزستان موجود است که شامل یک دستگاه خودرو سواری پورشه ماکان مدل 2018، یک دستگاه خودرو سواری BMW 730LI مدل 2017 و 24 دستگاه خودرو سواری سراتو YD مدل 2017 می گردد. در انبارهای استان مازندران نیز 30 دستگاه خودرو موجود است که از 27 دستگاه خودرو سواری پورشه ماکان مدل 2017 و سه دستگاه خودرو سواری پورشه باکستر مدل 2017 تشکیل می گردد.

بعلاوه تنها دو دستگاه خودرو خودرو سواری BMW 730Li مدل 2017 در انبارهای استان فارس موجود است که باطری و لاستیک های یکی از این خودروها به دلیل مردود شدن از سوی استاندارد تحویل داده نمی گردد.

از میان 16 دستگاه خودروی موجود در انبارهای بوشهر، دو دستگاه خودرو سواری BMW 530I مدل 2018، چهار دستگاه خودرو سواری لکسوس RX مدل 2017، سه دستگاه خودرو سواری لکسوس NX مدل 2017، دو دستگاه خودرو سواری هیوندای سانتافه مدل 2018، یک دستگاه خودرو سواری کیا سورنتو مدل 2017، دو دستگاه خودرو سواری هیوندای توسان مدل 2017، یک دستگاه خودرو سواری هیوندای سوناتا هیبریدی مدل 2017 و یک دستگاه خودرو سواری تویوتا کمری هیبریدی مدل 2017 است.

متقاضیان باید چه اقداماتی انجام دهند؟

همچون دور نخست، شرکت نمایندگان در مزایده باید برای ثبت نام و دریافت گواهی امضاء الکترونیک(توکن) به دفاتر ثبت اسناد رسمی در سراسر کشور مراجعه نمایند. برگزاری مزایـده صرفاً به وسیله سامانه مـزایده الکترونیک دولت به آدرس فوق بوده و ارائـه پیشنـهاد قیمت نـیز از ایـن طـریق انـجام می گردد؛ لذا تمامی شرکت نمایندگان در مزایده می توانند از 26 مهرماه به نشانی eauc.setadiran.ir مراجعه و با استفاده از امضاء الکترونیک، نسبت به ثبت پیشنهاد اقدام نمایند.

داشتن کد ملی برای اشخاص حقیقی و کد مالی برای اشخاص حقوقی به همراه شماره حساب قابل استفاده به وسیله اینترنت جهت متقاضیان شرکت در مزایده الزامی است. بازدید از خودروهای مطرح شده، در تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل در بازه زمانی تعیین شده (26 مهر تا اول آبان 1401) از ساعت 8 الی 19 امکان پذیر است. زمان رمزگشایی مزایده فوق العاده 566 خوروهای خارجی سوم آبان خواهد بود.

بر اساس این گزارش، فرایند مزایده تعیین تکلیف 1040 دستگاه خودروهای رسوبی وارداتی از هفتم مهرماه شروع و نتیجه آن 16 مهرماه تعیین شد. طی این مزایده که بیش از 13 هزار نفر در آن شرکت کردند، برای بیش 965 خودرو به ارزش 2813 میلیارد تومان پیشنهاد قیمتی مطرح شد که میانه رشد قیمت های پیشنهادی 85 درصد بوده است.

  • روایت تازه از اشتباهات در مزایده پورشه های میلیاردی | چه کسانی مقصرند؟
منبع: همشهری آنلاین

به "جزئیات عرضه پورشه، بی ام و، لکسوس و هیوندای در مزایده خودروهای خارجی از امروز ، اقداماتی که متقاضیان باید انجام دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات عرضه پورشه، بی ام و، لکسوس و هیوندای در مزایده خودروهای خارجی از امروز ، اقداماتی که متقاضیان باید انجام دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید