خبرنگاران افزایش بی سابقه شمار مبتلایان کرونا در نیویورک

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، تهران- خبرنگاران- برای اولین بار بعد از سه ماه شمار مبتلایان جدید به بیماری کرونا در نیویورک به بیش از یک هزار نفر رسید.

خبرنگاران افزایش بی سابقه شمار مبتلایان کرونا در نیویورک

به گزارش وبلاگ بلاگ پو از نشریه هیل، اندرو کومو فرماندار نیویورک روز شنبه گفت که 99 هزار و 953 تست کرونا در روز گذشته صورت گرفته که از میان آنان یک هزار و پنج تست آن مثبت اعلام شده است.

آخرین بار در ماه ژوئن (خرداد) شمار مبتلایان کرونایی نیویورک به بیش از یک هزار نفر رسید.

کومو در ادامه گفت: روز آدینه چهار نفر به دلیل کرونا جان خود را از دست دادند و 527 نفر در بیمارستان بستری شدند.

به گزارش نشریه هیل، افزایش تعداد آزمایشات مثبت کرونا در هفته های اخیر در نیویورک می تواند با بازگشایی مدارس و مراکز تجاری در ارتباط باشد.

افزایش مبتلایان کرونا در نیویوک در حالی فرایند صعودی دارد که هنوز فصل آنفلونزا در این شهر شروع نشده و کارشناسان پیش از این در خصوص ادغام آنفلونزا با کرونا هشدار داده بودند.

کومو تاکید نمود: با نزدیک شدن به فصل پاییز و آنفلوانزا، نیویورکی ها باید اقدامات اساسی را در مبارزه با کووید 19 از جمله ماسک زدن، حفظ فاصله اجتماعی و شستن دستها انجام دهند.

در حال حاضر به دنبال شیوع ویروس کرونا در آمریکا تا کنون بیش از هفت میلیون و 200 هزار به بیماری کووید 19 مبتلا شده اند و شمار مرگ و میر 208 هزار و 635 نفر گزارش می گردد.

شمار بهبودیافتگان نیز به بیش از چهار میلیون و 400 هزار نفر رسیده است.

با ورود به فصل پاییز و جدی تر شدن تهدیدات کرونا، سازمان دنیای بهداشت روز شنبه هشدار داد که مرگ ومیر ناشی از بیماری کووید -19 در دنیا ممکن است به 2 میلیون نفر برسد پیش از آنکه واکسیناسیون موفقیت آمیزی برای آن انجام گردد.

این سازمان در عین حال اعلام نمود حتی محتمل است بدون اقدام متمرکز برای مهار این بیماری، موارد مرگ و میر ناشی از این بیماری از این رقم نیز فراتر رود.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران افزایش بی سابقه شمار مبتلایان کرونا در نیویورک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران افزایش بی سابقه شمار مبتلایان کرونا در نیویورک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید