خبرنگاران تدابیر لازم برای رعایت اصول بهداشتی در آزمون 99 لارستان صورت گرفته است

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، لارستان-خبرنگاران-رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان لارستان گفت: تدابیر و تمهیدات لازم برای رعایت تمام اصول و پروتکل های بهداشتی ابلاغی از سوی ستاد ملی و استانی مدیریت کرونا برای برگزاری آزمون 99 در این شهرستان اندیشیده شده است.

خبرنگاران تدابیر لازم برای رعایت اصول بهداشتی در آزمون 99 لارستان صورت گرفته است

مهدی اسماعیلی، شنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ بلاگ پو گفت: از امروز (بیست و پنجم امردادماه 99)) با هماهنگی دستگاه های متولی، کار گندزدایی مکان های برگزاری آزمون 99 تا قبل از برگزاری این رقابت علمی انجام خواهد شد.

وی، با بیان اینکه در شهرستان لارستان، یک هزار و 840 داوطلب در این آزمون با هم به رقابت خواهند پرداخت، گفت: از این تعداد، 211 داوطلب در گروه ریاضی و فنی، 647 داوطلب در گروه تجربی، 563 داوطلب در گروه انسانی، 179 نفر در گروه هنر و 240 داوطلب در گروه زبان های خارجی شرکت دارند.

اسماعیلی اضافه نمود: آزمون سراسری 99 در روزهای چهارشنبه بیست و نهم، پنجشنبه سی ام، آدینه سی و یکم امردادماه و شنبه یکم شهریورماه 99 همزمان با سراسر کشور، با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و با فاصله گذاری اجتماعی در شهرستان لارستان برگزار خواهد شد.

او بیان داشت: آزمون عمومی و اختصاصی گروه هنر بیست و نهم امرداد، گروه های علوم انسانی و ریاضی سی ام امرداد، گروه تجربی سی و یکم امرداد و زبان خارجی یکم شهریورماه 99 در حوزه های معین شده برگزار می گردد.

وی اضافه نمود: کارت های شرکت در آزمون داوطلبان گروه های آزمایشی علوم ریاضی و فنی ، علوم تجربی ، علوم انسانی ، هنر و زبان های خارجی به همراه راهنمای شرکت در این آزمون، روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری توزیع خواهد شد که برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.

رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان لارستان اضافه نمود: کارت های شرکت در آزمون برای همه داوطلبان آزمون سراسری سال 1399 براساس مندرجات بند الف این اطلاعیه بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد و داوطلبان پس از پرینت کارت شرکت در آزمون، در صورت وجود نقص احتمالی می توانند بر اساس بند ب این اطلاعیه به حوزه های برطرف نقص کارت مندرج در جدول شماره 2 مراجعه نمایند.

وی ادامه داد: آزمون سراسری سال 99 در هشت حوزه امتحانی این شهرستان برگزار می گردد و داوطلبان باید در یک مرحله و در یک جلسه، به پرسش های اختصاصی و عمومی معین شده پاسخ دهند.

شهرستان لارستان به مرکزیت لار در فاصله 387 کیلومتری جنوب شیراز واقع شده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران تدابیر لازم برای رعایت اصول بهداشتی در آزمون 99 لارستان صورت گرفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تدابیر لازم برای رعایت اصول بهداشتی در آزمون 99 لارستان صورت گرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید