خبرنگاران معاون استاندار: حرکت مالی البرز رو به جلو است

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، کرج - خبرنگاران - معاون هماهنگی امور مالی استانداری البرز با مثبت ارزیابی کردن آهنگ رشد مالی استان گفت: کاهش نرخ بیکاری و مقرری بگیران بیمه بیکاری وافزایش آمار بیمه شدگان اجباری بیانگر حرکت استان در جهت توسعه اشتغال و رشد مالی است.

خبرنگاران معاون استاندار: حرکت مالی البرز رو به جلو است

جهانگیر شاهمرادی روز شنبه در کارگروه اشتغال استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار گردید، اضافه کرد: البته این مهم بدان معنا آن نیست که مدیران نسبت به مقوله مهم اشتغال کوتاهی نمایند.

وی گفت: بر اساس شاخص های عمده بازار کار در سال 98 و ابتدای سال 99 استان البرز در حوزه کشاورزی 3.8درصد و در حوزه صنعت 40.9 درصد رشد مشاهده می گردد که موجب کاهش 6 دهم درصدی نرخ بیکاری نسبت به تابستان سال 98 و افزایش 2.4 درصدی نرخ مشارکت مالی نسبت به بهار 99 شده است.

شاهمرادی اضافه کرد: متاسفانه به دلیل شرایط کرونا در حوزه خدمات، بسیاری از صنوف با مشکل روبرو شدند و در این راستا از مدیران دستگاه های اجرایی در حوزه های مختلف انتظار می رود با ورود علمی، فنی و تخصصی در کنار همراهی بانکها نسبت به ارائه راهکارهای کارشناسی اقدام نمایند.

این مسوول خاطر نشان کرد: برای ورود جدی به این موضوع باید آمار واقعی و درستی از حوزه اصناف وجود داشته باشد تا بتوان با آنالیز های کارشناسانه و اتخاذ تدابیر مناسب راهکارهایی ارائه گردد .

معاون هماهنگی امور مالی استانداری البرز تاکید نمود: اکنون شهرک های صنعتی نظرآباد و اشتهارداز ظرفیت بالایی برای جذب نیروهای جویای کار برخوردار هستند.

شاهمرادی در بخش دیگر از اظهاراتش گفت: انتظار می رود با وجود مسائل کرونایی با راه اندازی شهرک صنعتی امید البرز که با ماهدشت تنها 13 کیلومتر فاصله دارد بتوان با زمینه جذب سرمایه گذاران را فراهم کرد.

استان البرز دارای سه هزارو 500 واحد تولیدی و صنعتی است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران معاون استاندار: حرکت مالی البرز رو به جلو است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران معاون استاندار: حرکت مالی البرز رو به جلو است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید