خبرنگاران 24 طرح ملی زیرساختی در آذربایجان شرقی اجرایی می گردد

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، تبریز - خبرنگاران - مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی گفت: عملیات اجرایی 24 طرح ملی زیرساختی در حوزه راه، جاده و راه آهن در استان شروع می گردد.

خبرنگاران 24 طرح ملی زیرساختی در آذربایجان شرقی اجرایی می گردد

ابوالقاسم سلطانی، روز آدینه در گفت و گو با وبلاگ بلاگ پو با بیان اینکه عملیات اجرایی این طرح ها از فردا شروع می گردد، اضافه کرد: این طرح ها از جمله شامل آزادراه تبریز- ارومیه، تبریز- مرند- بازرگان، تبریز- اهر، خواجه- ورزقان، اهر- مشکین شهر، جلفا- اصلاندوز، مرند- جلفا، تبریز - سهند و راه آهن تبریز - بستان آباد است.

وی گفت: بخش عمده ای از این طرح ها در سال های گذشته و سال 98 اجرا شده است و در سال 99 با شتاب بخشی به فرایند اجرای آن ها کوشش می گردد مراحل اجرایی تعداد زیادی از آن ها به اتمام برسد و آماده بهره برداری گردد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی با اشاره به تبعات شیوع ویروس کرونا بر فرایند اجرای طرح ها، گفت: به منظور پیشگیری از شیوع این ویروس، این طرح ها با رعایت همه موازین بهداشتی و پروتکلی که از سوی کارشناسان مربوطه در سطح کشور تهیه و ابلاغ شده است، اجرا می گردد.

سلطانی، با بیان اینکه حدود 450 هزار نفر در قالب راننده حمل و نقل برون شهری، پیمانکار و پرسنل ادارات تابعه به صورت مستقیم و غیرمستقیم در فعالیت های عمرانی استان فعالیت می نمایند، ادامه داد: رعایت موازین بهداشتی از سوی این افراد نقش مهمی در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در استان ایفا می نماید.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 24 طرح ملی زیرساختی در آذربایجان شرقی اجرایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 24 طرح ملی زیرساختی در آذربایجان شرقی اجرایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید