داور باید 10 دقیقه وقت اضافه می گرفت، مطمئنم قهرمان لیگ می شویم

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پس از تساوی بدون گل پرسپولیس و سپاهان در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: ورزشگاه فضای باشکوهی داشت. از هوادارانمان تشکر می کنم.

داور باید 10 دقیقه وقت اضافه می گرفت، مطمئنم قهرمان لیگ می شویم

وی اضافه نمود: نمی گردد ساده درباره اتفاقات صحبت کرد. به بازیکنانم تبریک می گویم که برای جنگیدن و بردن به زمین آمدند. مطمئنم در کنار این طرفداران قهرمان می شویم. مبارزه برای قهرمانی تا آخرین ثانیه و سوت داور ادامه خواهد داشت. بازیکنانم نشان دادند حتی خستگی بر آنها اثر ندارند و در هر سه جام با قدرت ظاهر شدند.

سرمربی پرسپولیس تاکید نمود: مطمئنم در آخر کار همه شاد خواهیم بود.

برانکو درباره فضای ملتهب سکوها و تاثیرش بر روند بازی گفت: این اتفاقاتی است که در ورزشگاه ها خیلی پیش می آید و مربوط به تماشاگران می گردد. بازهم جا دارد به بازیکنانم تبریک بگویم که تا دقیقه 90 تمرکز خودشان را حفظ کردند و این اتفاقات تأثیری در عملکردشان نداشت.

وی در مورد خستگی بازیکنان تیمش و عصبانیتش بعد از انتها بازی یادآور شد: از لحاظ آماری ما برتر از سپاهان بودیم. از نحوه بازی بازیکنانم راضی هستم. 60 درصد مالکیت توپ داشتیم. سپاهان خوب دفاع کرد. هیچ ایرادی نمی توانم از بازیکنانم بگیرم. سپاهان تیم دوم جدول بوده و نمی گردد به سادگی روی دروازه آنها فرصت ایجاد کرد. اما به خاطر یکسری جزئیات روی زمین عصبانی بودم.

برانکو ادامه داد: بخصوص در ثانیه های آخر که بازی را تمام کرد و نگذاشت کارمان را بکنیم. نیمه دوم حداقل باید 10 دققه وقت اضافه می گرفت ولی 3 دقیقه وقت گرفت. آنقدر در فوتبال هستم که همه چیز را متوجه بشوم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چرا ضعف گلزنی این تیم باوجود چند مهاجم رفع نمی گردد، گفت: علیپور بهترین گلزن لیگ است. نمی دانم آیا تیمی در ایران هست که آقای گلش را روی نیمکت بگذارد؟ باید کریمی 19 یا اسدی 20 ساله بازی نمایند؟ مهدی شریفی هم بازیکن بال است نه مهاجم نوک. ترابی هم همینطور.

برانکو درباره رفتار ناشایست طرفداران سپاهان از سوی یکی از وبلاگ بلاگ پو مورد سوال نهاده شد که سرمربی پرسپولیس گفت: این سوال مربوط به من نیست. پرسپولیس هر کاری نموده در زمین بوده آنهم محترمانه. می دانید طبق آمار پرسپولیس بیشتر از همه ضرر نموده است. ما سرمان گرم بازی و بازی و بازی است. بقیه به خودشان مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "داور باید 10 دقیقه وقت اضافه می گرفت، مطمئنم قهرمان لیگ می شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داور باید 10 دقیقه وقت اضافه می گرفت، مطمئنم قهرمان لیگ می شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید