مدیرعامل استقلال از همه تشکر کرد، یاری کنید استقلال و پرسپولیس جام بیاورند

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، مدیرعامل باشگاه استقلال تهران درمورد جلسه کمیته صدور مجوز حرفه ای باشگاه ها صحبت کرد.

مدیرعامل استقلال از همه تشکر کرد، یاری کنید استقلال و پرسپولیس جام بیاورند

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ بلاگ پو، مصطفی آجورلو در انتها جلسه کمیته صدور مجوز حرفه ای باشگاه ها با وبلاگ بلاگ پو مصاحبه ای انجام داد که گزیده ای از آن را در زیر می خوانید:

*با تشکر از آقای عزیزی خادم که این جلسه را برگزار کردند، جلسه خوبی بود، فکر می کنم که شاید برای اولین بار باشد که این اتفاق در فوتبال کشور می افتد؛ این همدلی که در فوتبال وجود دارد.

*استقلال و پرسپولیس و دیگر تیم های ایران که در لیگ قهرمانان حضور دارند نمایندگان ایران هستندبه هر حال هر کسی بتواند یک چوبی از لای چرخ این فوتبال بردارد، یاری نموده و به نظر می رسد و امیدوارم این آخرین باری باشد که بخواهیم مسائل مان را این گونه ضرب العجل بخواهیم رفع کنیم. به امید خدا با تدبیر و درایت بتوانیم در طول سال مسائل را حل کنیم و این منصفانه نیست که دو تیم بزرگ ایرانی آسیا در واقع این مسائل را داشته باشند. مسائلی که رفع شدنی هستند نه اینکه با دست گره ها را سفت تر کرد.

*با تفاهمی که صورت گرفت تمام مسائل در آینده نزدیک قبل از موعد مقرر سه ماه آثایان مصطفوی، عباسی و مسئولیت تخصصی سهیل مهدی و درایت برادرم عزیزم آقای عزیزی خادم رفع می گردد و هر دو تیم استقلال و پرسپولیس آسیایی بودند و هستند و یاری کنیم که عنوان بیاوریم و روی سکوها قرار بگیریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مدیرعامل استقلال از همه تشکر کرد، یاری کنید استقلال و پرسپولیس جام بیاورند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل استقلال از همه تشکر کرد، یاری کنید استقلال و پرسپولیس جام بیاورند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید