رنگ جدید گوشی آنر9 ایکس معرفی گشت ، خبری خوش برای طرفداران سفید یخی

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، در حال حاضر گوشی های آنر 9 ایکس و آنر 9 ایکس پرو فروش خوبی دارند و آنر برای افزایش فروش و حفظ نظر مثبت خریداران رنگ جدیدی به نام سفید یخی را وارد بازار کرده است.

رنگ جدید گوشی آنر9 ایکس معرفی گشت ، خبری خوش برای طرفداران سفید یخی

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، رنگ جدید سفید یخی پیش از این برای گوشی آنر 20 پرو عرضه شده بود. تا کنون ، ایکس 99 در رنگ های سیاه، قرمز و آبی وجود داشت.

نسخه پرو با یک بنفش متفاوت نیز همراه بود و اکنون سفید یخی نیز به فهرست گوشی های آنر افزوده شده است. این رنگ جدید از فردا برای کاربران چینی عرضه می شود اما درباره تاریخ عرضه آن به کاربران بین المللی خبری در دست نیست. گوشی آنر 9 ایکس و آنر 9 ایکس پرو با وجود عدم استفاده از طراحی ناچ استایل، دارای نسبت ابعاد صفحه نمایش به بدنه بالایی هستند.

دوربین سلفی این گوشی ها از نوع پاپ آپ است و دارای تراشه 7 نانومتری کایرین 810 هستند که قدرتی قابل قبول به این گوشی ها ارائه می دهد. اندازه بدنه و نمایشگر، ظرفیت باتری، تراشه اصلی و رزولوشن دوربین سلفی آنر 9 ایکس با آنر 9 ایکس پرو یکسان است. در مدل پایه، دوربین سه گانه به کار رفته در آنر 9 ایکس پرو جای خود را به یک دوربین دوگانه داده است.

منبع: انتخاب

به "رنگ جدید گوشی آنر9 ایکس معرفی گشت ، خبری خوش برای طرفداران سفید یخی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رنگ جدید گوشی آنر9 ایکس معرفی گشت ، خبری خوش برای طرفداران سفید یخی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید