رونمایی لاجیتک از یک هدست فوق العاده گیمینگ

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، هدست بازی بی سیم لاجیتک G435 Lightspeed روز دوشنبه در هند عرضه شد. از نام تجاری لاجیتک اینطور به نظر می رسد که این هدست، دارای ویژگی های راحتی، ارزان بودن، پایداری، رنگ های متنوع و پشتیبانی از چند پلتفرم می باشد.

رونمایی لاجیتک از یک هدست فوق العاده گیمینگ

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، این هدست، با یک بار شارژ تا 18 ساعت زمان پخش را ارائه می دهد و مجهز به درایور های 40 میلی متری و میکروفون های شکل دهنده پرتو دوگانه می باشد.

این شرکت بعلاوه اعلام نموده که 22 درصد بدنه این هدست از مواد بازیافتی تشکیل شده است و بسته بندی کاغذی آن از جنگل های دارای گواهی FSCTM وارد می گردد. این هدست بی سیم با قیمت 7,495 روپیه در سایت آمازون و فروشگاه های خرده فروشی، به فروش می رسد. هدست بازی لاجیتک G435 Lightspeed در رنگ های مشکی، نئون زرد، آبی، تمشکی، سفید و یاسی موجود می باشد.

مشخصات هدست لاجیتک G435 Lightspeed

هدفون گیمینگ بی سیم لاجیتک G435 برای ارائه صدای بهتر، به درایور های 40 میلی متری مجهز شده است. این دستگاه دارای میکروفون های شکل دهنده پرتو دوگانه است که سبب کاهش صدای پس زمینه و تقویت صدا می گردد. این هدفون بعلاوه دارای نشانگر های بریل چپ و راست روی هدست می باشند. آن ها با ویژگی های Windows Sonic، Dolby Atmos، Tempest 3D AudioTech و Windows Sonic Spatial Sound سازگار هستند.

هدفون های لاجیتک G435 دارای گواهی CarbonNeutral هستند. به این معنی که هدفون ها از پلاستیک بازیافتی ساخته شده اند. این هدفون ها از وایفای و بلوتوث gaming-grade LIGHTSPEED 2.4 گیگاهرتز پشتیبانی می نمایند. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به روکش مموری فوم پوشیده شده با پارچه تنفسی اشاره نمود. هدفون ها دارای وزن 165 گرم و ابعاد 163 در 170 در 71 میلی متر می باشند.

منبع: theverge

منبع: فرارو

به "رونمایی لاجیتک از یک هدست فوق العاده گیمینگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی لاجیتک از یک هدست فوق العاده گیمینگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید