ساری: در خصوص ذهنیت بازیکنانم نگرانم

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، سرمربی چلسی معتقد است تیمش اگر مانند نیمه نخست دیدار برابر اورتون، خوب بازی کند هر اتفاقی ممکن است در ادامه فصل رخ دهد اما با نمایی که در نیمه دوم داشتند به مشکل می خوردند.

ساری: در خصوص ذهنیت بازیکنانم نگرانم

ساری: در خصوص ذهنیت بازیکنانم نگرانم

مائوریتسیو ساری پس از شکست 2 بر صفر تیمش در خانه اورتون در هفته سی ویکم رقابت های لیگ برتر انگلیس ترجیح داد از بازیکنان تیم لندنی انتقاد نکند.

سرمربی چلسی در این باره گفت: شرایط فعلی ما واضح است. احتمالاً بهترین 45 دقیقه فصل خود را در نیمه اول ارائه کردیم و پس از آن ناگهان در شروع نیمه دوم روندمان متوقف شد و عملکرد بد دفاعی تیم باعث شد دچار مشکل شویم. مشکل ما فیزیکی نیست، زیرا اگر این گونه بود اتفاقات باید در کسری از ثانیه رخ می داد، نه به صورت تدریجی. شرح دادن این شرایط و تغییرات برای بازیکنان سخت است.

وی در ادامه اضافه کرد: چلسی باید از شانس های خود استفاده کند. شش یا هفت موقعیت گلزنی داشتیم، اما نتوانستیم تور دروازه رقیب را بلرزانیم. باید بتوانیم موقعیت خود را در جریان مسابقه حفظ کنیم. در نیمه اول می توانستیم به گل برسیم.

اگر در هشت بازی باقیمانده مانند نیمه اول دیدار برابر اورتون عمل کنیم، رخ دادن هر اتفاقی ممکن است.، ساری با بیان این جمله توضیح داد: من در خصوص ذهنیت بازیکنانم نگرانم. بهترین 45 دقیقه فصل را بدون دادن اجازه حتی یک شوت به حریف ارائه کردیم اما اگر قرار باشد مانند نیمه دوم بازی کنیم، مشکلاتی خواهیم داشت.

منبع: ایران ورزشی

به "ساری: در خصوص ذهنیت بازیکنانم نگرانم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساری: در خصوص ذهنیت بازیکنانم نگرانم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید