سیاه چال لندن ترسناک ترین جاذبه انگلستان

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، تماشای سیاه چال لندن را به کسانی که مسائل قلبی دارند به هیچ عنوان توصیه نمی کنیم. تنها افرادی که به دنبال هیجان بیشتر هستند، از این بخش دیدن نمایند. البته باز هم قول نترسیدن را به شما نمی دهیم. شاید چندروزی از ترس بدخواب شوید و یا دلتان برای واقعیت پشت پرده این سیاه چال، به درد بیاید. با سیاه چال لندن، ترسناکترین جاذبه دیدنی انگلستان آشنا شوید.

سیاه چال لندن ترسناک ترین جاذبه انگلستان

سیاه چال لندن کجاست؟

برای رفتن به سیاه چال لندن (The London Dungeons) باید به خیابان Tooley 34-28 بروید تا بتوانید این سیاه چاله ترسناک را مشاهده کنید. سیاه چال لندن یک موزه ترسناک است که برای تماشای آن باید بلیط تهیه گردد. بلیط این مجموعه حدودا 23 پوند است. زمانی که به تماشای سیاه چال لندن می روید، افراد زیادی را در صف ورود به آن می بینید. همین امر نشان دهنده روحیات هیجان پذیر انگلیسی ها است. این موزه در جشن هالووین، شلوغ ترین روز خود را تجربه می نماید.

چرا موزه سیاه چال لندن ترسناک است؟

با این که این موزه ترسناک است اما حس کنجکاوی بیشتر جهانگرد ها، بر این ترس غلبه می نماید. علت ترسناک بودن آن، وقایعی است که در موزه تماشا می نمایند. در این موزه، از ظالمانه ترین شکنجه هایی که در لندن صورت گرفته است، رونمایی شده است. با تماشای موزه سیاه چال لندن، اولین چیزی که با خود می گویید، سپاسگذاری از خداوند است که در عصر حاضر زندگی می کنیم.

در موزه سیاه چال لندن چه چیزهایی می بینیم؟

در این موزه، از داستان مرگ افرادی که بر اثر بیماری هایی همچون طاعون از بین رفته اند تا داستان جک ریپر که یک قاتل سریالی ناشناس در سال 1888 بود، می شنوید. نحوه قتل هایی که جک قصاب انجام می داد به تصویر کشیده شده است.

در بخش های دیگر موزه، شکنجه هایی را می بینید که بر روی افراد عادی صورت گرفته است. هر کسی که با حکومت و اشراف مخالفت می کرد، به این شکنجه ها مجازات می شد.

لیزرهای سه بعدی برای ترس بیشتر

سازندگان این موزه عزمشان را جزم نموده اند تا ترس را به دل بازدیدنمایندگان خود بیاندازند. برای این که فضا را از حالت ترسناک به ترسناک تر تبدیل نمایند، از لیزرهای 5 بعدی استفاده نموده اند که شما، کاملا حس کنید که در آن فضا قرار گرفته اید و گاها، صدای جیغ شما، به گوش برسد. زمانی که فریاد می زنید، مدیران این مجموعه راضی می شوند چرا که کار خود را به درستی انجام داده اند.

عکسبرداری با وسایل شکنجه

نمی گردد که سیاه چال را ترک کرد و از آن عکس های یادگاری نگرفت. با این که محیط این سیاه چال تاریک و ترسناک است اما بخش هایی دارد که برای عکاسی بسیار مناسب است. شما می توانید با دستگاه های گیوتین عکس بیاندازید و حتی در جشن هالووین، با چهره های ترسناک خود، در کنار جلادان و قاتلان، عکس بگیرید.

نمایش زنده در سیاه چال لندن

تمام جذابیت های این سیاه چال با ترکیب بازی چند بازیگر حرفه ای و با استعداد که در عین حال نمایش های ترسناک و خنده داری را اجرا می نمایند، تکمیل می گردد. جلوه های ویژه خیره نماینده ای که در این نمایش ها اجرا می گردد، 1000 سال از تاریخ معتبر لندن را به نمایش می گذارد.

منبع: سفرمی

به "سیاه چال لندن ترسناک ترین جاذبه انگلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیاه چال لندن ترسناک ترین جاذبه انگلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید